اجرای ممنوعیت رفت و آمد در ۵ کلانشهر از ساعت ۲۴ امشب

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ممنوعیت رفت و آمد در ۵ کلانشهر از ساعت ۲۴ امشب تا ظهر روز یکشنبه خبر داد.

اجرای ممنوعیت رفت و آمد در ۵ کلانشهر از ساعت ۲۴ امشب

به گزارش ۸دی، کیانوش جهانپور درباره جزئیات اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی در ۵ شهر کشور اظهار کرد: نیمی از جمعیت پروتکل‌‌های بهداشتی را رعایت کردند و نزدیک به نیمی دیگر، مسئولیت‌پذیری لازم را ندارند و با ترددهای غیرضروری و سفرها و عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی به شیوع بیماری کووید۱۹ در کشور دامن می‌‌زنند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در هفته‌‌های اخیر و افزایش موارد مرگ و میر ناشی از آن، وزارت بهداشت از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست اعمال محدودیت در تردد از مبدأ و به مقصد شهرهایی را داشت که بیماری کرونا در آن‌‌ها شیوع بیشتری دارد که با موافقت و ابلاغ ستاد کرونا، از امشب شاهد منع ورود به ۵ شهر و منع خروج از آن‌‌ها خواهیم بود.

جهانپور تصریح کرد: ممنوعیت سفر با مبدأ یا مقصد شهرهای تهران، کرج، ارومیه، اصفهان و مشهد در دستور کار است و از ساعت ۲۴ امشب، ممنوعیت سفر باید به این شهرها یا سفر از این شهرها به بیرون اعمال شود؛ این محدودیت فعلاً تا ظهر روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه