رئیس پليس راه گیلان مطرح کرد:

کلاه‌ایمنی یکی از لوازم ضروری برای موتورسواری است

رئیس پلیس راه گیلان گفت: کلاه‌ایمنی یکی از لوازم ایمنی ضروری برای موتورسواری است اما این روزها راکبان موتورسیکلت به بهانه‌های مختلف از آن استفاده نمی‌کنند.

کلاه‌ایمنی یکی از لوازم ضروری برای موتورسواری است

به گزارش ۸دی،سرهنگ “جاور صفاری” در برنامه جامع آموزش موتور‌سواران قانونمند در روستای پیشکنار شهرستان رشت با رعایت شیونامه‌های بهداشتی، اظهارداشت: با توجه به اینکه استفاده از موتورسیکلت در بین شهروندان گیلانی رواج زیادی دارد این موضوع باعث شده تا به صورت مستمر شاهد وقوع تصادفات و تلفات جبران‌ناپذیری در سطح استان باشیم.
وی افزود: کلاه‌ایمنی یکی از لوازم ایمنی ضروری برای موتورسواری است اما این روزها راکبان موتورسیکلت به بهانه‌های مختلف از آن استفاده نمی‌کنند.
وی ادامه داد: امتناع از استفاده کلاه‌ایمنی در بسیاری از موارد به قیمت جان افراد تمام می‌شود و هزینه‌های بسیاری را بر جامعه تحمیل می‌کند.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه عابران پیاده به بخشی از جریان ترافیک تبدیل شده‌اند و تاثیری زیادی بر روی کاهش و افزایش ترافیک دارند اذعان داشت: متاسفانه شاهد هستیم عابران بدون توجه به حریم خیابان هر کجا که دلشان بخواهد از عرض معابر عبور کرده در حالی که بر اساس قانون نمی‌توانند از هر کجایی که بخواهند، عبور کنند.
رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان به موتورسواران گفت: مهم نیست چقدر فکر می‌کنید که موتور سوار فوق‌العاده‌ای هستید، کلاه‌ایمنی مدل موهایتان را بر هم می‌زند، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که کلاه‌ایمنی جان شما را نجات می‌دهد.
گفتنی است، در پایان این مراسم به ۲۵ نفر از موتورسواران قانونمند کلاه‌ایمنی اهدا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه