سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا:

شرایط تیم ها در پلی آف باید یکسان باشد/ فدراسیون هرچه سریعتر تکلیف ما را مشخص کند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: با وجود گذشت ۲۰ روز از آخرین بازی ما، همچنان در بلاتکلیفی تمرین می کنیم. همه در حال بستن تیم خود برای فصل آینده هستند اما ما نمی دانیم لیگ یکی هستیم یا لیگ دویی و فصل یارگیری را هم داریم از دست می دهیم.

شرایط تیم ها در پلی آف باید یکسان باشد/ فدراسیون هرچه سریعتر تکلیف ما را مشخص کند

به گزارش ۸دی، “حسن اشجاری” سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه با وجود گذشت ۲۰ روز از آخرین بازی ما، همچنان در بلاتکلیفی تمرین می کنیم، گفت: همه در حال بستن تیم خود برای فصل آینده هستند اما ما نمی دانیم لیگ یکی هستیم یا لیگ دویی و فصل یارگیری را هم داریم از دست می دهیم.

وی افزود: شکایات یا تخلفات تیم های گروه دیگر چه ارتباطی به ما دارد که باید در بلاتکلیفی تاوان بدهیم. این وقفه هزینه های زیادی برای ما دارد، هزینه هایی که می توان صرف فصل آینده شود. متاسفانه مسئولین فدراسیون اصلا شرایط ما را در نظر نمی گیرند. امیدوارم ما در این شرایط آسیبی نبینیم در حالی که مطئنا برای آماده سازی و یارگیری در فصل آینده متضرر خواهیم شد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا ادامه داد: شرایط برای تیم ها در پلی آف باید یکسان باشد. اما ما از لحاظ مالی و آماده سازی شرایط ضعیف تری نسبت به پاس داریم و آسیپ پذیر تر هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر تکلیف پلی آف مشخص شود و در این شلوغی و نابسامانی شکایت ها، حقی از تیم شهرداری آستارا ضایع نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه