شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان:

آقای موسوی خوئینی‌ها؛ رد پایتان در خیلی از چالش‌های انقلاب دیده می‌شود

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در نامه‌ای نوشت: آقای موسوی خوئینی‌ها! شما نه تنها عملکرد مفیدی برای انقلاب نداشته‌اید؛ بلکه رد پایتان در خیلی از چالش‌های انقلاب اسلامی دیده می‌شود

آقای موسوی خوئینی‌ها؛ رد پایتان در خیلی از چالش‌های انقلاب دیده می‌شود

به گزارش ۸دی،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در نامه‌ای موسوی خوئینی‌ها نوشت: شما نه تنها عملکرد مفیدی برای انقلاب نداشته اید؛ بلکه رد پایتان در خیلی از چالش‌های انقلاب اسلامی نظیر؛ قتل‌های زنجیره‌ای _ فتنه ۸۸ _شلوغی‌های دی ماه ۹۶ و… که خسارت‌های جبران‌ناپذیری به انقلاب و مردم زده است، دیده می‌شود.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای موسوی خوئینی‌ها
سلام علیکم
وقتی به تاریخچه‌ چهل ساله انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم جنابتان را سوار بر کرسی یا مسند‌هایی می‌بینیم که هر کدام از آن‌ها دارای اهمیت و جایگاه مهم و خاصی بودند، سمت‌هایی از قبیل نماینده مجلس شورای اسلامی، دادستان کل کشور، نماینده مجلس خبرگان رهبری، مشاور رئیس جمهور و… بگذریم از پدرخواندگی جنابتان بر حزبی که مدیریت بیشترین ادوار را در حوزه اجرایی کشور داشته‌اند.
حال زمانی که شما را در مقام انتقاد به وضع موجود مملکت می‌بینیم خنده تلخی بر لب هایمان نقش می‌زند! شما حتی صدای هم حزبی‌ها و همفکران خود را هم درآورده اید. کسانی مثل صادق زیباکلام که اگر نگوییم کمتر از شما بلکه حداقل هم اندازه شما در به وجود آمدن وضع موجود شریک بودند، ولی شجاعت شان خیلی بیشتر از حضرتعالی بود و در بیان خود چنین گفتند: “واقعیت این است من و امثال موسوی خوئینی‌ها در به وجود آمدن این وضع مقصریم و نمیشود که “کی بودکی بود من نبودم” راه بیندازیم و به گونه‌ای رفتار کنیم که همه قصور از جانب رهبری یا شورای نگهبان یا سپاه است، و منِ موسوی خوئینی‌ها درست عمل کردم و هیچ تقصیری ندارم” در حالی که همواره در مقابل منویات رهبری عمل کرده‌اید و ذره‌ای به وصیت شهدای دانشجویی که روزی با آنان سفارت شیطان بزرگ آمریکا را تسخیر کرده بودید عمل نکردید که فرموده بودند؛ مطیع محض ولایت فقیه باشید.
جناب آقای موسوی خوئینی‌ها!
شما نه تنها عملکرد مفیدی برای انقلاب نداشته اید بلکه رد پایتان در خیلی از چالش‌های انقلاب اسلامی نظیر؛ قتل‌های زنجیره‌ای _ فتنه ۸۸ _شلوغی‌های دی ماه ۹۶ و… که خسارت‌های جبران‌ناپذیری به انقلاب و مردم زده است، دیده می‌شود.
شما در نامه خود به مقام معظم رهبری هیچ اشاره‌ای به مسیر پیموده شده از بهمن ۵۷ تا به الان نکرده‌اید! می‌دانید چرا؟ چون اگر قرار بر شناخت مقصر در مشکلات کشور باشد شما جزو متهمان ردیف اول هستید.
در پایان جناب آقای خوئینی‌ها!
تنها راه نجات کشور از مشکلات، راه اطاعت از منویات مقام معظم رهبری میدانیم و متذکر میشویم که تاریخ نشان داده هرگاه شجاعت اعلام اشتباه خود را نداشته باشیم می‌بینیم که مانند رُفاعِه‌ها از جبهه حق جدا شده و در کنار شِمر‌ها شمشیر میزنیم، باشد که توبه کرده، به اشتباهات خود اقرار کنید و به مسیر انقلاب بازگردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه