نهضت سراسری «جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری» در گیلان آغاز به کار کرد

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان از آغاز اجرای طرح نهضت سراسری جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری همزمان با سراسر کشور در گیلان خبر داد.

نهضت سراسری «جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری» در گیلان آغاز به کار کرد

به گزارش ۸دی،«مرتضی مرادی » با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی در گیلان اظهار داشت: توجه و حمایت از محصولات کشاورزی زمینه رونق تولید در این عرصه را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور نهضت سراسری جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری در گیلان آغاز به کار کرد، گفت: این طرح از دیروز ۸ تیر با رمز مبارک یا امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت آغاز شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان کرد: در این طرح که با مشارکت مهندسین بسیجی و با گسترش طرح ملی بسیج همگام با کشاورز نهضت جهش تولید و همچنین با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی گیلان و همه ادارات ذی ربط این نهاد در حال اجرا است.

مرادی به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: نهضت سراسری جهش تولید با هدف کمک به خودکفائی در محصولات راهبردی و حمایت از تولید کنندگان از جمله برنج، گندم، ذرت، کلزا و جو در سراسر کشور در حال اجرا است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت در روستای پس ویشه شهرستان رشت با حضور ۵۰ کشاورز آغاز شده و بعد از آن در کلیه شالیزارهای استان اجرایی می‌شود.

مرادی به اهداف دیگر این طرح پرداخت و خاطرنشان کرد: کمک به تولید گوشت قرمز در راستای دامپروری، به‌نژادی، واکسیناسیون دام سبک و سنگین و پلاک بندی و همچنین سلامت دام در روستاهای با محوریت دامپروری از دیگر برنامه های این طرح است که با همکاری دستگاه‌های ذی ربط اجرایی می شود.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه