مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

شهید رئیسی در حوزه مدیریت به مبانی اعتقادی پایبند بود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه بسیاری از افراد وقتی به قدرت می‌رسند نمی‌توانند به اعتقادات خود پایبند باشند، گفت: پایبندی به اعتقاد در اجرا و عملکرد از ویژگی‌های مهم آیت‌الله رئیسی بود و این پایبندی در کلام و رفتار ایشان بروز داشت.

شهید رئیسی در حوزه مدیریت به مبانی اعتقادی پایبند بود

 محمدمهدی نیازمند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی پایبندی به مبانی اعتقادی در کار بود، اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید در حوزه مدیریت به مبانی اعتقادی خود پایبند بود و با اخلاص، توکل و توسل به اهل‌بیت (ع) بسیاری از گره‌ها را بازگشایی می‌کرد.

 وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد وقتی به قدرت می‌رسند نمی‌توانند به اعتقادات خود پایبند باشند، گفت: پایبندی به اعتقاد در اجرا و عملکرد از ویژگی‌های مهم آیت‌الله رئیسی بود و این پایبندی در کلام و رفتار ایشان بروز داشت.

 مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه سیره زندگی آیت‌الله رئیسی چه در زمان ریاست قوه قضائیه و چه در ریاست‌جمهوری و همچنین در آستان قدس نشان می‌دهد که وی همواره مخلصانه و از روی اعتقاد و ایمان عمل کرده است، بیان کرد: شهید رئیسی در کارهای اجرایی خود با اعتقاد عمل می‌کرد و در واقع ایمان و عمل وی یکسان بود.

 نیازمند با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر انقلابی پایبندی به اعتقادات و مجاهدت در راه خدا است، بیان کرد: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری ویژگی برجسته شهید رئیسی است که همواره به آن معتقد بود و به طور مثال وی برای عمل به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از حاشیه‌ها و اختلافات همواره بر وحدت میان قوا تأکید داشت.

 وی با اشاره به ویژگی دیگر شهید رئیسی، عنوان کرد: سعه‌صدر بالای وی ویژگی است که باید برای همه الگو باشد؛ آیت‌الله رئیسی با وجود حرف‌های تند مخالفان و منتقدان به‌گونه‌ای عمل نکرد که منجر به ایجاد حاشیه در جامعه شود و با صبر حقانیت خود را ثابت کرد.

 مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه شهید رئیسی بسیار رازدار بود و با وجود اطلاعات درباره افراد دست به افشاگری نزد، تصریح کرد: این اقدامات برای جلوگیری از متزلزل شدن جامعه بود.

 وی افزود: توجه به همه اقشار جامعه به‌ویژه محرومین و هم سفره شدن با عموم جامعه و کارگران و روستاییان و توجه ویژه به عدالت و مبارزه ریشه‌ای با فساد از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

 نیازمند با بیان اینکه شهید رئیسی مفاهیم و شعارهای انقلاب را دوباره احیا و پیگیری کرد، گفت: شهید رئیسی بر خلاف رویه قبل از خود، به اصول و ارزش‌های انقلاب در عمل پایبند بود.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی در این دو سال و ۱۰ ماه ریاست‌جمهوری خود توجه ویژه به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشت، بیان کرد: در بحث سواحل نیز عملکرد خوبی در دولت شاهد بودیم به‌طوری‌که کمترین میزان غریق طی ۲۰ سال اخیر را در دوره شهید رئیسی کسب کردیم.

 نیازمند افزود: فعال‌سازی کارگروه تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی از مواردی بود که شهید رئیسی با اهتمام و پیگیری آن را دنبال کرد.

 مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی در این ۲ سال و ۱۰ ماه دولت مردمی شهید رئیسی انجام شده که اثرات آن را در آینده خواهیم دید.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه