وقف تجهیزات سردخانه آرامستان در لاهیجان

رئیس اداره اوقاف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل اعلام کرد: یک نیکوکار لاهیجانی ۶ دستگاه سردخانه وقف آرامستان بقعه سید محمد یمنی لاهیجان کرد.

وقف تجهیزات سردخانه آرامستان در لاهیجان

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید حامد میرحسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل گفت: دکترسمیه فلاح چای، بانوی نیکوکار لاهیجانی، ۶ دستگاه سرخانه وقف آرامستان بقعه سید محمد یمنی لاهیجان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل افزود: این بانوی نیکوکار این وقف را به نام پدر مرحومشان، سیروس فلاح چای نماینده ادوار شورای اسلامی شهر لاهیجان را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ۶ دستگاه سردخانه وقف شده ۸۵ میلیون تومان است.

میرحسینی اظهار کرد: آرامستان بقعه سید محمد یمنی در مرکز شهر لاهیجان واقع شده و وقف این تجهیزات بسیاری از مشکلات مردم شهر را حل می کند.

وی با بیان اینکه موقوفات شهرستان سیاهکل و لاهیجان ۵۸۱ مورد است، گفت: تعداد رقبات یعنی متعلقات مربوط به موقوفه در این دو شهرستان نیز چهارهزار و۵۸۱ رقبه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل به افتتاح مرکز مشاوره امور وقف در دفتر امام جمعه و فرماندار سیاهکل و لاهیجان اشاره کرد و گفت: با مشاوره به نیکوکاران و افرادی که قصد وقف دارند، وقف‌های جدید به سمت رفع نیازهای روز مردم هر منطقه هدایت می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه