ربیعی: مردم مطمئن باشند که دولت با همه توان برای حفظ معیشت اهتمام جدی دارد

سخنگوی دولت گفت: در شرایط بد اقتصادی و شرایط تحریمی موظف می‌دانیم از جان و مال مردم حمایت کنیم.

ربیعی: مردم مطمئن باشند که دولت با همه توان برای حفظ معیشت اهتمام جدی دارد

به گزارش ۸دی، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: مردم مطمئن باشند دولت با همه توان برای حفظ معیشت مردم اهتمام جدی دارد.

وی افزود: در شرایط بد اقتصادی و شرایط تحریمی موظف می‌دانیم از جان و مال مردم حمایت کنیم. خوشبختانه شاهد کاهش مرگ اما افزایش شناسایی بیمارها در سراسر کشور هستیم؛ ما امروز به مرز گرفتن ۳۰ هزار تست در روز نزدیک می‌شویم و بنا داریم به یک و نیم میلیون تست برای تکمیل طرح غربالگری برسیم.

سخنگوی دولت گفت: در استان خوزستان شاهد افزایش روند کرونا در سه روز متوالی بوده‌ایم؛ این افزایش رخ هم در ابتلا و هم در مرگ رخ داده است و نشان می‌دهد که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده است.

ربیعی اظهار داشت: به وزارت ورزش مأموریت داده شده تا ورزش‌های  غیرتجمعی را به ستاد بیاورند که درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش ما تعطیل نشده بلکه به‌صورت مجازی و تصویری با کمک صدا و سیما انجام شده است، اظهار داشت:  از ۲۷ اردیبهشت مدارس با حضور معلمان باز هستند اما حضور در مدارس به‌صورت اختیاری است.برای دانشگاه‌ها به تصمیمی نرسیدیم، به نظر الگوی آموزش و پرورش برای آموزش عالی هم می‌تواند مورد نظر باشد اما باید برای خوابگاه‌ها فکری بشود.

سخنگوی دولت هم‌چنین درباره روند بازگشایی اماکن مذهبی برای شب‌های قدر اظهار داشت: وزیر کشور و وزیر بهداشت با دو کمیته زیرمجموعه خودشان مطالعاتی را ظرف چند روز انجام می‌دهند و نتیجه بررسی دو کمیته در در جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه