از شایعه تا واقعیت ماجرای روی زمین افتادن جوان لاهیجانی در شبکه های اجتماعی + فیلم

در پی انتشار فیلم برزمین افتادن جوان لاهیجانی مبتلا به کرونا در فضای مجازی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان این خبر را تکذیب کرد.

از شایعه تا واقعیت ماجرای روی زمین افتادن جوان لاهیجانی در شبکه های اجتماعی + فیلم

به گزارش هشت دی، پیمان اسدی با تکذیب شایعه ابتلا جوان لاهیجانی به کرونا که بر روی زمین افتاده بود،اظهارکرد : این جوان ۳۳ ساله لاهیجانی بر اثر حادثه تصادف مصدوم شده بود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته در تماس تلفنی حادثه تصادف در لاهیجان به اورژانس گیلان اطلاع داده شد افزود : بر اساس مستندات موجود تیم فوریت های پزشکی لاهیجان با سرعت در محل حادثه حاضر شد و بنا بر اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه، برخورد یک دستگاه خودروی پیکان به عابر پیاده موجب صدمه به عابر شده و راننده خودرو نیز متواری شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با بیان اینکه کارشناسان اورژانس ۱۱۵ اقدامات پیش بیمارستانی در خصوص جوانی ۳۳ ساله که از ناحیه ستون فقرات کمری دچار آسیب شده بود را انجام دادند گفت : کارشناسان اورژانس مصدوم را به بیمارستان پیروز لاهیجان انتقال دادند.

وی ضمن تکذیب این خبر ، از مردم فهیم گیلان خواست اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر پیگیری و از انتشار اخباری که از صحت آن اطمینان ندارند خودداری کنند.

گفتنی است دیروز این کلیپ با عنوان نقش بر زمین شدن بیمار مشکوک به کرونا در لاهیجان از شبکه های معاند انتشار یافت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه