دوره مجازی راهکارهای تشخیص شایعات مجازی کرونا و تحکیم خانواده در دوران قرنطینه برگزار می‌شود

معاون شمسا سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان، گفت: خانواده‌های علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌های مجازی می‌توانند از ۲۶ فروردین‌ماه ۹۸ تا صبح ۳۰ فروردین با ارسال پیام به شناسه @gilshamsa و یا شماره ۰۹۲۱۵۸۳۰۴۷۵ در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

دوره مجازی راهکارهای تشخیص شایعات مجازی کرونا و تحکیم خانواده در دوران قرنطینه برگزار می‌شود

محمد درخشان در گفتگو با هشت دی با بیان اینکه در دوران گسترش بیماری کرونا، شایعات مجازی مربوط به این بیماری خود بخشی از مشکلات و دغدغه‌های زندگی مردم شده بود اظهار کرد: با توجه به اهمیت مقابله با این شایعات، دوره مجازی راهکارهای تشخیص و مقابله با شایعات کرونا در فضای مجازی توسط این سازمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره با تدریس مجتبی عبدالهی، از مدرسان مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان و به صورت کاملاً مجازی (غیرحضوری) برگزار خواهد شد.

معاون شمسا (شبکه مردمی سایبری انقلاب) سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان مسائل جدید خانوادگی را در دوران قرنطینه و حضور بیشتر والدین در خانواده در این دوران را مهم دانست و ادامه داد: در همین خصوص نیز برخی خانواده‌ها دچار مسائل و مشکلاتی شدند که لازم بود آموزش‌هایی از سوی متخصصان امر در این زمینه ببینند.

معاون شمسا سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: دوره مجازی تحکیم خانواده نیز در فرصت حضور مستمر در منزل در ایام قرنطینه با تدریس حجت‌الاسلام سید اکبر حسینی برای رفع مسائل مبتلا به خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

به گفته درخشان، خانواده‌های علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌های مجازی می‌توانند از ۲۶ فروردین‌ماه ۹۸ تا صبح ۳۰ فروردین یعنی پیش از زمان آغاز کلاس ها با ارسال پیام به شناسه @gilshamsa و یا شماره ۰۹۲۱۵۸۳۰۴۷۵ در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

وی زمان برگزاری کلاس‌ها را ساعت ۱۰ الی ۱۲ روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه