معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

۶۶ متخلف بهداشتی در گیلان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بازدید بیش از پنج هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی خبرداد و گفت:۶۶ متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و ۷۲ اماکن متخلف تعطیل شد.

۶۶ متخلف بهداشتی در گیلان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش ۸دی،«فردین مهرابیان» امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: کاهش شیوع کرونا ویروس با در خانه ماندن مهیا می‌شود که متاسفانه برخی از هموطنان این هشدارها را جدی نگرفتند.

وی با تاکید بر اینکه توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرید، تصریح کرد: کادر درمان با فعالیت گسترده و شبانه‌روزی خسته شده‌اند و از عموم مردم خواستاریم توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در معابر حضور نداشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با آغاز طرح غربالگری در استان از پنج هزار و یکصد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح گیلان توسط اکیپ بازرسان بهداشت محیط استان بازدید شده است.

مهرابیان اضافه کرد: در طی شش روز اول فروردین ماه سال جاری یک هزار و ۳۵۶ مورد بازدید از اماکن عمومی توسط ۲۰۰ نفر از بازرسان بهداشت محیط مراکز بهداشت گیلان انجام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: پنچ هزارو ۱۱۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، هشت هزار و ۲۳۲ مورد آموزش پیشگیری از انتقال بیماری های تنفسی، چهار هزار و ۵۳۶ مورد نصب راهنمای نحوه شستن دست‌ها در اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشت استان گیلان صورت گرفت.

مهرابیان خاطرنشان کرد: طی این مدت ۶۶ مورد معرفی متخلفان بهداشتی به مراجع قضایی، ۷۲ مورد تعطیلی اماکن متخلف، معدوم کردن یک هزار و ۳۳۸ کیلوگرم ماده غذایی بهداشتی، نظارت بر گندزدایی بیش از ۷۸۸ هزار و ۸۵۵ متر مربع اماکن عمومی و ۳۰ مورد بازدید از بیمارستان در سطح استان نیز از دیگر اقداماتی بود که انجام شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه