مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان:

موسسه علمی آموزشی رزمندگان به کمک آموزش دانش آموزان گیلانی خواهد آمد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان گفت: موسسه علمی آموزشی رزمندگان گیلان با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس ، از طریق برگزاری کلاسهای آنلاین با اولویت در محلات کم برخوردار، درسراسر استان به کمک آموزش دانش آموزان گیلانی خواهدآمد.

موسسه علمی آموزشی رزمندگان به کمک آموزش دانش آموزان گیلانی خواهد آمد

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدارحسن حبیبی، درجلسه هماهنگی بسیج فرهنگیان با مدیران آموزش وپرورش استان گیلان اظهار کرد: با انسجام و وحدت مردم باید مثل ایام دفاع مقدس، سیل و بحران های دیگر، بحران کرونا را مدیریت خواهدشد.

وی افزود: امروز کسانیکه اخلاق اجتماعی و انسانی دارند باید در این شرایط با مردم همدردی کنند و نباید برطبل نا امیدی وبی اعتمادی بکوبند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با بیان اینکه رسانه های خارجی با تولید محتوا و انتشار آن از طریق شبکه های اجتماعی، یاس وناامیدی را به جامعه و مردم تزریق میکنند، گفت: شبکه های ملی باید بیشتر درمیدان باشند.

حبیبی با اشاره به اینکه سپاه خود را مخاطب همه حوادث می داند و در شرایط ایچنینی منتظر دستورالعمل و ابلاغ نمی ماند، گفت: بسیج و سپاه از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا درکنارسفیدپوشان سلامت و کادر درمان بطورشبانه روزی درخدمت رسانی اند.

وی خاطرنشان کرد: موسسه علمی آموزشی رزمندگان گیلان باتوجه به سوابق درخشانش در ایام سخت دفاع مقدس در علم آموزی رزمندگان و ایثارگران با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس ، از طریق برگزاری کلاسهای آنلاین با استفاده ظرفیت سامانه وب کنفراس و ایجاد کلاس بنام معلم مربوطه مدارس منتخب با اولویت در محلات کم برخوردار، درسراسر استان به کمک آموزش دانش آموزان گیلانی خواهدآمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه