سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار سلیمانی امنیت، تعادل روانی و فرماندهی صهیونیست را بر هم ریخت/ الگوبرداری تمام مدیران و مسئولان کشور از سردار سلیمانی/ هر قدم برای شرکت در انتخابات سیلی سوم بر آمریکا است

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرض کنید که هر قدمی که به سمت صندوق‌های رای بر می دارید برای رفتن و یک سیلی بر صورت آمریکا و اسرائیل زدن است و در این انتخابات تلاش کنید فردی انقلابی و در تراز ویژیگی هایی که رهبر معظم انقلاب درباره یک نماینده اصلح نام برده‌اند باشد.

سردار سلیمانی امنیت، تعادل روانی و فرماندهی صهیونیست را بر هم ریخت/ الگوبرداری تمام مدیران و مسئولان کشور از سردار سلیمانی/ هر قدم برای شرکت در انتخابات سیلی سوم بر آمریکا است

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار رمضان شریف سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی(ره)رشت با بیان اینکه چهل و چند روز است که ما از داشتن نعمت سردار سلیمانی محروم هستیم و بیش از ۲۰۰هزار از شهدای کشور میزبان حاج قاسم سلیمانی هستند اظهار کرد: ما باید دین خود را نسبت به چهل سال مجاهدت خالصانه حاج قاسم ادا کنیم.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه حاج قاسم همواره تاکید بر دیده نشدن داشت و هرچقدر مشهور تر میشد متواضع تر میشد گفت: سردار در سال های اخیر به مراتر متواضع تر نسبت به سال هایی که فرمانده لشکر بود و امروز به محبوبیتی دست پیدا کرده است که ۲۵میلیون نفر در ۵شهر کشور ارادت خود را در تشییع پیکر حاج قاسم ابراز کردند و ۵۰میلیون نفر از مردم کشور در مراسم های مختلف وی شرکت کردند.

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عجز آمریکا در مقابل سردار سلیمانی بیان کرد: همه طراحی های امریکا با درایت حکیمانه رهبرمعظم انقلاب و به دست حاج قاسم شکست میخورد و امریکایی ها از دست حاج قاسم کلافه شده بودند.

بساط امریکا بدست خودشان با ترور حاج قاسم برچیده شد

سردار شریف با اشاره به مجهزترین پایگاه هوایی امریکایی ها در عین الاسد که تحت حمله هوایی ایران قرار گرفت افزود: هیبت امریکایی با اولین سیلی ایران در جهان شکست و ترور حاج قاسم عرصه را بر امریکا تنگ تر کرد و بساط آنها را از منطقه جمع خواهد کرد.

وی از تقویت جبهه مقاومت در جهن درهم شکست رژیم صهیونیست در منطقه نام برد و ادامه داد: شاگردان تربیت مکتب سردار سلیمانی با تدبیر و دوراندیشی سردار سلیمانی از سنگ به موشک‌ رسیدند و جبهه مقاومتی را شکل داد که غاصبان قبله اول مسلمین و نورچشم‌امریکا یعنی رژیم صهیونیست امنیت، تعادل روانی و فرماندهی خود را از دست دادند.

حمایت کامل رهبر معظم انقلاب و میلیون‌ها انسان آزاده از سردار قاآنی

سخنگو روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ترور حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا بیان کرد: دشمنان از سر ناچاری و استیصال این ترور را انجام دادند ولی با شهادت سردار سلیمانی، سپاه پاسداران با اراده و مصمم تر و با حمایت کامل رهبرمعظم انقلاب از سردار قاآنی و پشتبانی میلیون ها انسان مسلمان و ازاده در داخل و خارج از کشور، امریکا و ایادی آنها را در هم خواهد شکست.

سردار شریف ادامه داد: اشک‌های مردم در شهادت سردار سلیمانی ذخیره استراتژیکی و سرمایه گرانقدری پشت سر سپاه پاسداران است و خون قاسم سلیمانی کوبنده تر از وجود این شخصیت گرانقدر و کابوس دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اخلاص، تواضع، شجاعت و مردم داری حاج قاسم سلیمانی را سردار دلها کرد افزود: حاج قاسم محصول تربیت مکتب ولایت فقیه بود که باعث شد این بچه روستایی را امروز دوست و دسمن تحسین کنند و بالاترین مدال نظامی کشور یعنی مدال ذوالفغار را از دستان مبارک رهبرمعظم انقلاب دریافت کردند.

سردار شریف با بیان اینکه حاج قاسم منویات رهبری و برای پیشبرد جبهه مقاومت با کمترین هزینه اقدام میکرد بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب پیش از ترور ایشان از حاج قاسم بعنوان شهید زنده یاد میکردند و همواره حاج قاسم مورد علاقه مقام معظم رهبری بودند.

حاج قاسم یک الگوی تمام عیار برای تمام پاسداران و مدیران اجرایی کشور

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم یک الگوی تمام عیار برای تمام پاسداران و مدیران اجرایی کشور است افزود: حرکت مردم در شهادت حاج قاسم سلیمانی یک درس عبرت تاریخی است و نشان میدهد مردم ما هوشیار هستند و صره را از ناصره تشخیص میدهدند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه اگر داعش یک شهر مثل قصر شیرین را تصرف میکرد حیثیت ایران بر باد میرفت و با هیچ پولی جبران پذیر نبود گفت: حاج قاسم شاگردانی را در جبهه مقاومت تربیت کرد که دشمن آثار آنها را تا سالیان طولانی باید ببیند.

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نسل قبل شهید باکری و همت را میشناختند و نسل حاضر با ۵۰میلیون نفر جمعیت حاج قاسم را درک کردند
خاطرنشان کرد: دست حاج قاسم یک گواه و شاهد بر ترور ایشان است که با همان دست دشمنان را بارها قلع و قمع کرد.

سردار شریف ادامه داد: ازادی سرزمین قدس و ازادی ملت های مسلمان به برکت خون شهدا و حاج قاسم شاهد خواهیم بود و خداکند که فقط سربازان خوبی برای رهبرمعظم انقلاب و مردم باشیم.

سردار شریف با تاکید بر الگوبرداری تمام مدیران و مسئولان کشور از سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: نگاه همه بویژه مدیران و مسئولان همانند حاج قاسم باید به فرامین رهبر معظم انقلاب باشد در این صورت رهبرمعظم انقلاب از شما خشنود، مردم به شما مدال افتخار خواهند داد و امام زمان(عج)از شما راضی خواهد بود.

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۲۲بهمن سیلی دوم به امریکا و اسرائیل و حضور در پای صندوق های رای سیلی سوم به دشمنان است افزود:
جدا از گله و نارضایتی هایی که وجود دارد حضور در انتخابات باعث تداوم جمهوری اسلامی، افزایش مشروعیت نظام میشود.

وی تصریح کرد: فرض کنید که هر قدمی که به سمت صندوق‌های رای بر می دارید برای رفتن و یک سیلی بر صورت آمریکا و اسرائیل زدن است و در این انتخابات تلاش کنید فردی انقلابی و در تراز ویژیگی هایی که رهبر معظم انقلاب درباره یک نماینده اصلح نام برده‌اند باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه