ایجاد زیرساخت‌ها مشکل بیکاری را حل می‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امکان جذب دانش‌آموختگان در مراکز دولتی وجود ندارد اما حرکت‌های مثبت دولت در جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌ها به حل این مشکلات کمک خواهد کرد.

ایجاد زیرساخت‌ها مشکل بیکاری را حل می‌کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امکان جذب دانش‌آموختگان در مراکز دولتی وجود ندارد اما حرکت‌های مثبت دولت در جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌ها به حل این مشکلات کمک خواهد کرد.

عمران علی‌محمدی اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که بیکاری در ایلام عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و دولت تدبیر و امید در راستای تلاش دولت‌های گذشته با ترغیب بخش خصوصی ، دعوت از سرمایه‌گذاران و راه‌انداری پروژه‌های اشتغال‌زا درصدد است بر این مشکل فائق آید و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدیریت استان را یاری خواهند کرد.

نماینده مردم ایلام، ملکشاهی، سیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بدون حمایت دولت و مسئولان دست‌یابی به اشتغال پایدار در استان ایلام امری محال است، خاطرنشان کرد:استان ایلام از لحاظ اشتغال‌زایی و زیرساخت‌ها فقیر است و با توجه به گسترش آسیبی همچون خودکشی ضروری است که دولت و مسئولان به استان ایلام توجه ویژه‌ای داشته باشند.

علی‌محمدی با بیان اینکه اشتغال تمام دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها در مراکز دولتی ممکن نیست، تصریح کرد: امیدواریم حرکت دولت در جذب سرمایه‌گذار و میدان دادن به بخش خصوصی بتواند این مشکل را حل کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه