برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی در چاف و چمخاله لنگرود

عضو کمیته فرهنگی جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود از برگزاری این جشنواره با حضور گیلان، گلستان و مازندران در چاف و چمخاله خبر داد.

برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی در چاف و چمخاله لنگرود

به گزارش ۸دی نیوز، محسن حسینی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری جشنواره اظهار کرد: دومین جشنواره مجسمه‌های شنی در شهر ساحلی چاف و چمخاله برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود، انجمن هنرهای تجسمی، جمعیت دوستداران محیط زیست و شهرداری چاف و چمخاله در محل طرح سالم‌سازی دریای چمخاله برگزار می‌شود.

894238_PhotoA
عضو کمیته فرهنگی جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود خاطرنشان کرد: این جشنواره بین استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و به میزبانی لنگرود برگزار می‌شود.

وی از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه خواست آثار خود را تا ۱۵ شهریور ماه جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

حسینی با بیان اینکه مقرارت در برگزاری و ارائه آثار به دبیرخانه این جشنواره وجود دارد، اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین مراسمی  ارتقای فرهنگ عمومی جامعه است.

وی تصریح کرد: به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه که به انتخاب هیئت داوران مشخص می‌شوند مبلغ یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

این مسئول یادآور شد: مبلغ ۵۰ هزار تومان نیز به ۱۰ نفر از کسانی که به صورت غیر حرفه‌ای در این مسابقه شرکت می‌کنند اهدا می‌شود.

وی زمان برگزاری دومین جشنواره مجسمه‌های شنی را در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه جاری عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه