یکی از اهالی روستا بسک ییلاقات تالش در گفتگو با 8دی:

مدرسه روستای “بسک” فاقد وسایل گرمایشی مناسب است/ آموزش و پرورش تالش می گوید بودجه خرید بخاری نداریم

یکی از اهالی روستای بسک در ییلاقات تالش گفت:مدرسه روستا سه بخاری نفتی بدون کارایی دارد و اداره آموزش و پرورش تالش می گوید بودجه خرید بخاری برای مدرسه روستا را ندارد.

مدرسه روستای “بسک” فاقد وسایل گرمایشی مناسب است/ آموزش و پرورش تالش می گوید بودجه خرید بخاری نداریم

یکی از اهالی روستای بسک ییلاقات تالش در گفت و گو با خبرنگار هشت دی، با اشاره به بارش شدید برف در این منطقه، اظهار کرد: راه روستا خاکی است و رفت و آمد با نیسان و پیکان های قدیمی انجام مش شود در حالی که با وجود این بارش ها تقریبا غیر ممکن است.

وی. با بیان اینکه از بامداد امروز بارش ها زیاد شده و ۱۵سانت برف آمده است، گفت: تماسی با آموزش و پرورش داشتیم که وسیله گرمایشی نداریم و داخل کلاس ها سرد است گفتند باید مدرسه باز باشد و اگر تعطیل شود غیر قانونی است.

این روستایی اهل بسک تالش تأکید کرد: از اداره آموزش و پرورش بخاری برقی خواستیم گفتند این امکانات متعلق به مدارس شهری است، در حالی که تا آنجایی که ما می دانیم مدارس شهری مجهز به شوفاژ هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی دانش آموزان به شکل پراکنده حتی از پشت کوه به مدرسه این روستا می آیند، گفت: برخی دانش آموزان ما از پشت کوه می آیند که یک ساعت راه است تا به اینجا برسند.

وی ادامه داد: مدرسه روستا سه بخاری نفتی بدون کارایی دارد و اداره آموزش وپرورش تالش می گوید بودجه خرید بخاری برای مدرسه روستا را ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بهمن
باسلام خبر اعلامی در خصوص مدرسه فاقد سیستم گرمایشی دروغ بوده و صحت ندارد
در حاشیه