پنج پروژه بهداشتی و درمانی در لاهیجان به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته دولت پنج پروژه بهداشتی درمانی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در لاهیجان به بهره‌برداری رسید.

پنج پروژه بهداشتی و درمانی در لاهیجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، انوش برزیگر عصر دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری پروژه‌های بهداشتی و درمانی افزود: این پروژه‌ها شامل افتتاح بخش دیالیز بیمارستان سید الشهدا (ع) لاهیجان با سرمایه ۸۰۰ میلیون تومان، احداث بخش آندوسکوپی و کلووسکوپی بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان با سرمایه ۳۰۰ میلیون تومان، c/arm اتاق عمل بیمارستان ۲۲ آبان ماه لاهیجان نیز با سرمایه ۳۰۰ میلیون تومان، احداث خانه بهداشت لیالمان با سرمایه ۸۵ میلیون تومان و مرکز سرور HIS بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان با سرمایه ۱۴۰ میلیون تومان است.

5727

انوش برزیگر اظهارداشت: انسان سالم، محور توسعه بوده از این رو موضوع سلامت در بحث توسعه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دولت جدید گام های خوبی در بخش سلامت مردم برداشته چرا که دولت بر اهمیت سلامت در بین مردم واقف بوده و هم و غم دولت تامین سلامت جامعه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه نامگذاری هفته دولت را ارج نهادن به خدمات دولت و تلاش و کوشش مضاعف برای ارائه خدمات شایسته به مردم خواند و گفت: هفته دولت تجلی وحدت دولت و ملت است.

وی افزود: تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دلیر مردانی بوده که غیراز خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

برزیگر اظهارداشت: هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد وگرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگذاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

وی بیان داشت: بدون شک نامگذاری سالگرد شهادت این دو عزیز به نام هفته دولت ارج نهادن به خدمات دولت مکتبی ایشان و تلاش و کوشش مضاعف برای ارائه خدمات شایسته به مردم فهیم ایران اسلامی و حرکت به سمت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت و روز کارمند رابه همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان تبریک و موفقیت همگان رادر راستای تحقق آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدا تا رسیدن به جایگاه رفیع از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه