مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان:

جنگ اصلی در دنیا نبرد روایت ها است/ تربیت صحیح فرزند بدون دارا بودن سواد رسانه ای ممکن نیست

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت رخداد حوادث اخیر کشور در بستر فضای مجازی گفت: امروز جنگ اصلی در دنیا نبرد روایت هااست و روایتی که غالب باشد مقبولیت بیشتر دارد از این رو مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب برای حضور اثرگذار در فضای مجازی باید جمعی و هدفمند فعالیت کرد.

جنگ اصلی در دنیا نبرد روایت ها است/ تربیت صحیح فرزند بدون دارا بودن سواد رسانه ای ممکن نیست

به گزارش ۸دی ” سجاد ستوده ” مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان در همایش فعالان فضای مجازی شهرستان شفت ضمن اشاره به اهمیت رخداد حوادث اخیر کشور در بستر فضای مجازی اظهار کرد: امروز جنگ اصلی در دنیا نبرد روایت هااست و روایتی که غالب باشد مقبولیت بیشتر دارد لذا مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب برای حضور اثرگذار در فضای مجازی باید جمعی و هدفمند فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه امروزه تربیت صحیح فرزند بدون دارا بودن سواد رسانه ای ممکن نیست افزود: باتوجه به اهمیت مقوله تربیت در آیات قرآن کریم باید خود را به دانش روز و سواد فضای مجازی مسلح کنیم.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش های دشمنان در مدیریت فضای مجازی به نفع ضد انقلاب و جریان های معاند گفت: در آینده نه چندان دور با به وقوع پیوستن انقلاب دیجیتال مفاهیم اساسی زندگی و آموزش تغییر خواهد کرد.

ستوده افزود: با عدم شناخت دقیق از رسانه و ابزارهای تکنولوژیک تبدیل به آمریکایی های خارج از آمریکا خواهیم شد و تفکر آمریکایی در جوان و نوجوان نهادینه می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه