آزادی چهار نفر با آغاز مرحله دوم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان

با آغاز اجرای مرحله دوم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان از سوی اوقاف و امور خیریه استان، امروز( شنبه) چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لاهیجان به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی چهار نفر با آغاز مرحله دوم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان

به گزارش ۸دی؛ در مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان به همراه رئیس اداره اوقاف لاهیجان در اداره زندان این شهرستان، چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان روز شنبه درباره آزادی این تعداد از زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان لاهیجان به خبرنگار ایرنا، بیان داشت: چهار زندانی جرائم غیرعمد شهرستان لاهیجان با اجرای مرحله دوم طرح کشوری آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان آزاد شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده اظهار داشت: این زندانیان جرائم غیرعمد با پرداخت ۱۴ میلیون تومان آزاد شده اند.

مرحله دوم طرح کشوری آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت برای ایجاد مودت و محبت به حضرت معصومین (ع و تحکیم محوریت خانواده در استان گیلان از امروز آغاز شده است.

در مجموع اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان گیلان، تا سقف ۸۰ میلیون تومان در دستور کار است، مولفه های آزادی زندانیان، محکومین مالی و جرائم غیرعمد بوده و آزادسازی زندانیان در اجرای این طرح ابتدا از منابع مشارکت های مردمی ، خیرین و …. انجام می شود و در صورت کمبود، با توجه به سقف در نظر گرفته شده ۸۰ میلیون تومان از محل موقوفات مرتبط با نیت آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

مرحله اول اجرای این طرح همزمان با روز عید سعید غدیرخم انجام شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه