فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا خبرداد:

کشف بیش از یک کیلوگرم هروئین در لوندویل

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف یک‌هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در بخش لوندویل این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از یک کیلوگرم هروئین در لوندویل

به گزارش ۸دی؛ محمد نمازی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی‌بر فعالیت افرادی در زمینه توزیع مواد مخدر در بخش لوندویل شهرستان آستارا بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مخفیگاه و محل فعالیت متهمان را شناسایی کردند، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، مأموران نیروی انتظامی به محل اعزام‌شده و در یک عملیات غافل‌گیرکننده سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل دستگیری متهمان یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد، تصریح کرد: متهمان ۲۵، ۲۶ و ۲۸ ساله این پرونده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نمازی هم‌چنین به کشف ۹ تن ماهی قاچاق فاقد مجوز به ارزش پنج‌میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال از سه دستگاه خودروی نیسان و کامیون ایسوزو در ایست بازرسی سه‌راه قلعه شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: در همین راستا سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه