استانداران شمالی کشور ملزم به ساماندهی سواحل دریا شدند

استاندار گیلان گفت: رئیس جمهور استانداران شمالی را ملزم به ساماندهی و مناسب‌سازی سواحل دریا و طرح‌های سالم‌سازی کرده است.

استانداران شمالی کشور ملزم به ساماندهی سواحل دریا شدند

به گزارش ۸دی نیوز، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح پارک مفاخر و مشاهیر گیلان با بیان اینکه رشت به عنوان پیشانی این استان یک شهر گردشگرپذیر است، اظهار کرد: رشت باید سبز و زیبا باشد.

وی با بیان اینکه فضای سبز رشت باید توسعه بیشتری پیدا کند، تصریح کرد: سیمای شهری رشت نیازمند توجه ویژه است.

استاندار گیلان آب‌گرفتگی معابر را همواره یکی از مشکلات اساسی رشت عنوان کرد و افزود: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با اجرای کامل این طرح معضل آب‌گرفتگی در رشت برطرف شود، از انجام فاز نخست آسفالت این پروژه خبر داد.

نجفی لایروبی کامل رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت را نیازمند اعتبارات کلان دانست و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با رایزنی در تهران بتوانیم اعتبارات ملی را برای این امر جذب کنیم.

وی با بیان اینکه روزانه صدها تن زباله در شهرها و روستاهای استان تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح تفکیک زباله از مبدأ باید تبدیل به یک فرهنگ شود.

استاندار گیلان فراهم شدن زمینه حضور مسافران و گردشگران به این استان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید تمام امکانات لازم را برای حضور گردشگران و مسافران در استان فراهم کنیم تا لحظات خوشی را در گیلان زیبا سپری کنند.

وی طرح‌های سالم‌سازی در سواحل این استان را درحال اجرا ذکر کرد و متذکر شد: رئیس جمهور استانداران استان‌های شمالی را ملزم به ساماندهی و مناسب‌سازی سواحل دریا و طرح‌های سالم‌سازی کرده است.

نجفی اجرای هر چه سریع‌تر بوستان ۴۵۰ هکتاری لاکان رشت را از برنامه‌های مهم استانداری گیلان برشمرد./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسن
سی سال است اینجور گفته میشود این چند سال را هم می بینیم بقول یکی از دوستان جان نقیب اگر بشود محشر میشود ...
در حاشیه