نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

اقدام رییس جمهور در حذف بودجه رسانه ملی عبور از قانون است

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: اقدام رییس جمهور در حذف بودجه رسانه ملی عبور از قانون است این در حالی است که رییس جمهور خودش را مجری قانون اساسی می داند.

اقدام رییس جمهور در حذف بودجه رسانه ملی عبور از قانون است

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: اقدام رییس جمهور در حذف بودجه رسانه ملی عبور از قانون است این در حالی است که رییس جمهور ادعا می کند مجری قانون اساسی است.

وی افزود: در صورتی که قانون اساسی مشخص کرده که دولت لایحه بودجه را به مجلس می دهد و نظر نهایی با مجلس است که به قانون تبدیل می کند و در آخر هم تأیید شورای نگهبان را باید داشته باشد.

** شاید رییس جمهور به خاطر فیلم “گاندو” خیلی نگران است

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید براینکه شاید رییس جمهور به خاطر فیلم گاندو خیلی نگران است، تصریح کرد: در برخورد بامخاطبین شاهد برخورد تندی از سوی ایشان بوده ایم مثلا جایی مخالفان را به جهنم حواله داده است.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور باید حریم خودش را حفظ کند و اگر نکند یقینا مجلس مقابله به مثل می کند، گفت: هدف ما این است که در این جنگ اقتصادی که ایجاد شده کشور به سمت اختلافات نباید برود و تمام تلاش مجلس هماهنگی با دولت است اما بخشی از نابه سامانی های بازار بخاطر عملکرد دولت است که باز مجلس سعی به تعامل دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید براینکه  طرح استیضاح رییس جمهور را از برنامه ها خارج نکردیم، اظهار کرد: اگر این نوع روش ها ادامه داشته باشد یقینا مجلس این برنامه را تعقیب خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه