رئیس دپارتمان داوری:

کمک داور گل دوم داماش را به اشتباه آفساید اعلام کرد/ این گل تأثیری بر روند صعود داماش نداشت!

رییس دپارتمان داوری با بیان اینکه کمک داور اول گل دوم تیم داماش را به اشتباه آفساید اعلام کرد، گفت: این اشتباه هیچ تاثیری در روند صعود تیم داماش نداشت، چرا که حتی با نتیجه دو بر دو هم تیم داماش صعود نمی کرد.

کمک داور گل دوم داماش را به اشتباه آفساید اعلام کرد/ این گل تأثیری بر روند صعود داماش نداشت!

به گزارش ۸دی، داوود رفعتی رئیس دپارتمان داوری در رابطه با اشتباهات داوری بازی داماش و نیروی زمینی، اظهار کرد: برای بازی امروز بین تیم‌ های داماش گیلان و نیروی زمینی از داور وسط بین المللی استفاده کردیم اما چون کمک داوران بین المللی ما جهت قضاوت در خارج از کشور حضور دارند به همین دلیل سعی کردیم از دو کمک داور با تجربه برای این بازی استفاده کنیم.

وی افزود: متاسفانه در دقیقه ۲۰ بازی کمک داور اول این بازی، گل دوم تیم داماش را به اشتباه آفساید اعلام کرد که به همین دلیل از مردم شریف استان گیلان و هواداران خوب داماش عذرخواهی می کنیم.

رئیس دپارتمان داوری ادامه داد: البته این اشتباه هیچ تاثیری در روند صعود تیم داماش نداشت، چرا که حتی با نتیجه دو بر دو هم تیم داماش صعود نمی کرد.

رفعتی تاکید کرد: به دلیل اشتباه رخ داده؛ برخورد شدیدی با کمک داور اول بازی می کنیم و حتی در صورت تایید کمیته داوران این کمک داور را به قضاوت در لیگ یک رده پایین تر تنزل خواهیم داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه