عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

آموزش و پرورش در رابطه با سند ۲۰۳۰ آگاهانه عمل کند/ سند تحول بنیادین آموزش و پروش راه برون رفت از مشکلات

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه از طریق سند ۲۰۳۰ می خواهند در حوزه تربیتی اذهان فرزندان این مرز و بوم را به سمت اهداف شان سوق بدهند، گفت: آموزش و پرورش در رابطه با این سند باید کاملا آگاهانه عمل کند.

آموزش و پرورش در رابطه با سند ۲۰۳۰ آگاهانه عمل کند/ سند تحول بنیادین آموزش و پروش راه برون رفت از مشکلات

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد:  سند تحول نظام آموزش و پرورش  بر اساس فرهنگ و اعتقادات دینی و انقلابی کشور تهیه شده است و باید بر اساس آن بیاییم آموزش و پرورش را ریل گذاری و تنظیم کنیم.

وی افرود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پروش باید مشکلات آموزشی را حل کرد نه از طریق سند ۲۰۳۰ که صهیونیست ها و آمریکایی ها تهیه کردند و هدفشان خالی کردن ذهن و اندیشه فرزندان ما از اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های فرهنگی و اسلامی است.

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه از طریق سند ۲۰۳۰ می خواهند در حوزه تربیتی اذهان فرزندان این مرز و بوم را به سمت اهداف شان سوق بدهند، تصریح کرد: آموزش و پرورش در رابطه با این سند باید کاملا آگاهانه عمل کند زیرا پذیرش این سند هیچ نفعی به حال کشور ما ندارد و تنها ضرر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه بنابراین باید در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری تلاش کنیم تا سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را به اجرا در بیاوریم و سند ۲۰۳۰ را کلأ نفی کنیم و اجازه ندهیم در لابه لای مسائل فرهنگی، تربیتی و آموزشی کشور اجرا شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه