انتقادات عجیب نماینده رشت از دولت/ بوی انتخابات می آید!

غلامعلی جعفرزاده از حامیان جدی دولت روحانی که چندی پیش گفته بود: «حقوق مجلس فاجعه است؛ در دانشگاه می‌خوابیدم ۸ میلیون می‌گرفتم!» و روزگاری هم تصویر برش کیک جشن تعداد فالوئرهای اینستاگرامش منتشر شد، به انتقادات بی سابقه علیه دولت روحانی و مدیران آن پرداخته که شاید بی ارتباط با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم نباشد!

انتقادات عجیب نماینده رشت از دولت/ بوی انتخابات می آید!

به گزارش ۸دی، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی از حامیان جدی دولت حسن روحانی که چندی پیش گفته بود: «حقوق مجلس فاجعه است؛ در دانشگاه می‌خوابیدم ۸ میلیون می‌گرفتم!» و روزگاری هم تصویر برش کیک جشن تعداد فالوئرهای اینستاگرامش منتشر شد، در گفتگو با روزنامه آرمان به انتقادات بی سابقه علیه دولت روحانی و مدیران آن پرداخته که شاید بی ارتباط با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم نباشد!

با این وجود جعفرزاده از حمایت‌ ویژه‌ اش از عامل این مشکلات حرفی به میان نیاورده و گفته است: «من فکر می‌کنم که جبهه اصلاحات و اعتدال در انتخابات ۹۸ پس از یک دلجویی از مردم بتواند بسیار موفق‌تر باشد».

در بخش هایی از این گفتگو آمده است: شرایط سخت شده، فقر در حال گسترش است و این شرایط مردم را اذیت می‌کند. البته باید تاکید کرد که گذر از این شرایط با در نظر گرفتن این نکته که مردم هیچ‌اعتمادی به آمریکا ندارند و معتقدند که حرف‌های ترامپ غیرمنطقی و زورگویانه است، آسان است. این را هر قشر، گروه و جناحی معتقد است که ترامپ زور می‌گوید، حرف مفت می‌زند و زیاده خواهی می‌کند. این مساله را از آن جهت بیان می‌کنم که وقتی پای صحبت مردم می‌نشینیم می‌گویند که گرچه ترامپ حرف منطقی نمی‌زند، اما مسئولان هم در داخل کم‌کاری می‌کنند.

 

** دولت وارفته و در مواردی بهم‌ ریخته است/ خیلی از وزرای دولت بریده‌اند

دولت را باید ۲ سال کمک کنیم که بماند؛ اگر ما دعوا راه بیندازیم و داستان را تشدید کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ خود دولت که مقداری بهم‌ریخته به‌نظر می‌رسد، دوتا هم ما به فک چپ و راست و شکمش بزنیم، چیزی از دولت باقی نمی‌ماند. لذا باید با همین توپ و تشر، نصیحت، توصیه و اصرار و الزام تلاش کنیم تا دولت را به انحای مختلف سرپا نگه داریم. من هم قبول دارم که دولت در برخی موارد وارفته و در مواردی بهم‌ ریخته است. خیلی از وزرای دولت بریده‌اند و فکر می‌کنم اگر اجازه بدهند که هرکس می‌خواهد استعفا بدهد قول می‌دهم حداقل ۳ یا ۴ چهار نفر دست به قلم نشسته‌اند و فقط رویشان نمی‌شود استعفا دهند.

چون برخی از وزرا فکر می‌کردند که با گل و بلبل می‌خواهند ریاست کنند و نمی‌دانستند که موضوع چقدر جدی، مهم و حساس است و باید مدیریتشان را چنین روز‌هایی نشان دهند. حداقل ۲ دستگاهی که مطلعم تعطیلند و کاری انجام نمی‌دهند.

ما به قدر لازم در این مسائل(گرانی) ورود کرده و تذکرات لازم را داده‌‌ایم، اما زمانی که دانش‌آموزی درس نمی‌خواند چقدر می‌توان او را تنبیه کرد، توضیح خواست و تشر زد؟

اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم می‌توان گفت برخی از این مدیران که در گذشته توانمندی خود را نشان داده‌اند الان خسته‌اند، حوصله ندارند و متاسفانه در مواردی هم غرور برخی‌ها را گرفته و فکر می‌کنند خیلی توانمند هستند. خب؛ خروجی و بیرونی عملکرد چنین افرادی همین است که می‌بینیم و کشور در این شرایط قرار می‌‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه