آغاز به کار رسمی باشگاه سپاهان فومن در غرب گیلان

مدیرعامل باشگاه سپاهان فومن، گفت: این باشگاه به طور رسمی زیر نظر باشگاه سپاهان اصفهان در غرب گیلان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار رسمی باشگاه سپاهان فومن در غرب گیلان

به گزارش ۸دی، محمد باقر حسن زاده مالک و مدیرعامل باشگاه سپاهان فومن در جمع اصحاب رسانه در هتل معین این شهر در ابتدا به تشریح فعالیت های این باشگاه فرهنگی و ورزشی در شهرستان فومن پرداخت و افزود: این باشگاه در حوزه فوتبال در رده های سنی پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت می کند و هادی تأمینی بازیکن سابق تیم های ملوان، سپاهان و سپیدرود و قاسم صفایی از داوران خوشنام شهرستان مسئولیت فنی را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته سعی بر آن داریم که به عنوان آکادمی فوتبال سپاهان زیر نظر باشگاه سپاهان اصفهان فعالیت کنیم و به زودی به عنوان آکادمی ۵۸ سپاهان اصفهان در رده های پایه در غرب گیلان  فعالیت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان فومن ادامه داد: تیمداری ما بستگی به استقبال بازیکنان مستعد دارد و به حتم با توجه به پتانسیلی که در گیلان و فومن وجود دارد می توانیم در رده های پایه تیمداری کنیم و در زیر گروه لیگ های استانی و فیستوال هایی که باشگاه سپاهان اصفهان در نظر می گیرد شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: دفتر باشگاه در خیابان انتظام فومن می باشد که به صورت رسمی با حضور مدیران بومی و باشگاه سپاهان اصفهان و حسن اشجاری و زهری ملی پوشان فومنی سابق فوتبال افتتاح خواهد شد با توجه به برنامه کوتاه و بلند مدتی که ترسیم کرده ایم  قطعا در آینده زیاد  از این باشگاه خواهید دید و شنید.

حسن زاده بیان کرد: از همه نونهالان، نوجوانان و جوانان برای حضور در باشگاه سپاهان فومن دعوت می شود تا با ثبت نام در این باشگاه ساماندهی و مورد آموزش قرار گیرند.

وی در آخر از اصحاب رسانه برای شرکت در جلسه تقدیر کرد و خواستار آن شد با حمایت مردم  و مسئولین  بتوانند در پرورش فرزندان این مرز بوم موفق باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه