دست نشان: شهامت استفاده از جوانان را دارم/ ۵ فینال دیگر باقی است

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه به غرور این بازی نگاه نمی کنم زیرا ۵فینال دیگر باقی است، بیان کرد: کار ما تمام نشده و این یک شروع باورپذیری برای سپیدرود است.

دست نشان: شهامت استفاده از جوانان را دارم/ ۵ فینال دیگر باقی است

به گزارش خبرنگار هشت دی، نادر دست نشان در نشست خبری بعد از بازی سپیدرود و تراکتورسازی با بیان اینکه بازی امروز بسیار سخت و تیم مقابل نیز بسیار مهیا بود، اظهار کرد: کمتر تیمی توانسته چنین ایجاد موقعیت هایی را در مقابل تراکتور سازی داشته باشد.

وی با اشاره به خودباوری و شجاعت بازیکنان تیم سپیدرود رشت، گفت: این برد شیرین را به همه مردم گیلان و باریکنان تیم تبریک میگویم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت ضمن اشاره به استفاده خوب بازیکنان از فاصله ی خطوط دفاعی حریف، بیان کرد: شاید اگر خوش شانس بودیم موقعیت های بهتری هم می توانستیم داشته باشیم.

دست نشان ضمن اشاره به موقعیت های تیم حریف در رابطه با صحبت های مربی تراکتورسازی مبنی بر بدشانسی و اشتباه دروازه بان گفت: دروازه بان هم مثل بازیکن ممکن است اشتباه کند اما آیا یک اشتباه سه بار تکرار می شود؟

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه بر ضد حملات و پرتاب های بلند تمرین کرده بودیم افزود: رسیدن به این موفقیت ها در کنار تمرینات برای ما مهم و ارزشمند بود.

وی تلفیق تجربه و جوانی را عامل پیروزی دانست و اذعان کرد: من شهامت استفاده از جوانان را دارم، باید به جوانان اعتماد کنیم و در شرایط مختلف به آنها تکیه کنیم.

دست نشان با بیان اینکه به غرور این بازی نگاه نمی کنم زیرا ۵فینال دیگر باقی است، بیان کرد: کار ما تمام نشده و این یک شروع باورپذیری برای سپیدرود است.

سرمربی سپیدرود رشت، افزود: هیچ مشکلی وجود ندارد و وظیفه همه‌ی ما است که این مسائل را کنترل کنیم تا راهی برای آینده باز شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه