فرمانده نیروی هوافضای سپاه در لنگرود:

موانع کشور مسئولینی است که ثروت انسانی و طبیعی کشور را باور ندارند/ با شایسته سالاری همه مشکلات حل می شود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حوزه هوافضا موفقیم چون شایسته سالاری خوبی داریم، گفت: اگر انتخاب هایمان بر اساس شایسته سالاری باشد همه مشکلات حل می شود.

موانع کشور مسئولینی است که ثروت انسانی و طبیعی کشور را باور ندارند/ با شایسته سالاری همه مشکلات حل می شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مراسم سالگرد شهادت شهید املاکی درلنگرود با اشاره به زیرساخت های کشور مثل سد سازی، راه های ارتباطی و … اظهار کرد: این روزها که با سیل ها و بارندگی ها مواجه هستیم اگر این سدسازی های عظیم‌ پس از انقلاب به ویژه در خوزستان نبود این بارندگی ها کل استان خورستان و سایر جاها را ویران میکرد و این ثمرات در دولت ها و دوره های مختلف است.

وی با بیان اینکه قریب یک دهه است که رهبرانقلاب شعار سال را یک شعار اقتصادی نام گذاری می کنند، ابراز کرد: بیش از دو دهه است در مورد اقتصاد مطالبی گفته و در این رابطه صحبت می کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: اینکه با گذشت چند دهه هنوز مشکل داریم و وابسته هستیم به این معناست که مسئولین ما درست عمل نکردند با توجه به ظرفیت های بسیار خوب کشور هنوز کمبود داریم و در عین ثروتمندی فقیریم.

حاجی زاده با اشاره به وجود جوانانی که عمدتا بیکارند، گفت: وجود ظرفیت جوانان فرصتی برای کشور است در حالی که جوانان، همسایگان، منابع و نفت و گاز و… ظرفیت هایی هستند که استفاده نمی شوند.

وی با تاکید بر اینکه این موانع به باورنداشتن مسئولین مرتبط است، بیان کرد: یکی از موانع ما همین است که مسئولین نمی دانند که چقدر ثروت انسانی و طبیعی داریم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تنبلی و کم کاری برخی مسئولین و اعتقاد به بیگانگان و اجرای نسخه آنهارا از مشکلات کشور دانست و گفت: عمل کردن به کنوانسیون های بین المللی، عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی، ترویج گرایی سیاسی و جناحی و عدم مبارزه جدی با مفاسد نیز از موانع هستند.

وی با اشاره به سخن رهبری درباره حل شدن همه مشکلات به دست خودمان بیان کرد: رهبر معتقد است که کلید مشکلات به دست خود مردم است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز رشد و پیشرفت ما بر هیچ کس پوشیده نیست ابراز کرد: امروز مردم در مباحث پیشرفت سوال می کنند اما کسانی هستند که با نگاه سیاسی ذهن هارا پراکنده می کنند.

وی با اشاره به حوزه نظامی با بیان اینکه در این حوزه قیمت های محصولات نظامی ایران با کیفیتی بهتر از چین اما یک سوم قیمت است گفت: آرزو داریم که مسئولینی که می توانند بگویند صحبت کنیم و باهم در این حوزه ها به نتیجه برسیم.

حاجی زاده کلیدی ترین بخش کار را در سپاه و همه امور اعم از هوافضا را انتخاب نیرو و مسئول خواند و افزود: در این بخش کم نمی گذاریم و اکثر انتخاب هایمان درست است.

وی با بیان اینکه گزینش افراد بسیار دقیق و سخت گیرانه است و معرف افراد تحت هرشرایطی باید پاسخگو باشند خاطر نشان کرد: اما امروز احزاب و گروه های سیاسی کسانی را معرفی می کنند و شما به آن رأی می دهید اما بعد به هیچ وجه مسئولیت نمی پذیرند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حوزه هوافضا موفقیم چون شایسته سالاری خوبی داریم ابراز کرد: با هزاران پیچیدگی تکنیکی و فنی کار به جایی میرسانیم که در این صنعت جز ۱۰ کشور اول باشیم.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه با توفیق و فضل الهی به مشکلات غلبه می کنیم بیان کرد: ما در ایران همه توانمندی ها و پیش نیازها و سرمایه هارا داریم که مهم ترین آن ها سرمایه های انسانی است‌.

وی موانع استفاده از ظرفیت هارا مسئولینی دانست که ثروت انسانی و طبیعی را باور ندارند و افزود: به دیگران اعتقاد داشتن، گرایش سیاسی، عدم مبارزه با مفاسد، متکی بودن به نفت و سبک زندگی اروپایی از مشکلات ما است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه مردم ممتازند اما مسئولین مشکل دارند تصریح کرد: اگر انتخاب هایمان بر اساس شایسته سالاری باشد همه مشکلات حل می شود.

حاجی زاده با اشاره به شهید املاکی و حججی و امثال آنها گفت: رهبر انقلاب در بیانیه خود جوانان را سرمایه معرفی می کند و از مسئولین خواستار میدان کار برای آنها شد.

وی در پایان با بیان اینکه ما بهترین عزیزانمان را در این راه دادیم ابراز کرد: ان شالله بسیج شویم و آخرین خاکریز دشمن به نام اقتصاد که به عنوان ضعف ما تلقی می کنند را به یک دژ محکم تبدیل کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه