کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوای گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: از جمعه تا یکشنبه هفته آینده کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دما پیش‌بینی می‌شود.

کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوای گیلان

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار طی ۲۴ ساعت آینده از منطقه است.

وی ادامه داد: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ تدریجی هوای خنک و بارشی از پنجشنبه شب به منطقه و همچنین طی روزهای جمعه و شنبه با تقویت ناپایداری، شرایط برای بارندگی و وزش باد گاهی شدید مهیا است.

غلامی اضافه کرد: طی جمعه لغایت یکشنبه هفته آینده کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دما پیش‌بینی می‌شود و احتمال رعدوبرق و تگرگ (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت بارش های تابستانه و وقوع بارش های شدید در بازه زمانی کوتاه مدت، احتمال آب گرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، بخصوص در مناطق مرکزی و شرقی استان وجود دارد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان افزود: هوای گیلان برای روز پنجشنبه کمی تا نیمه ابری،گاهی افزایش ابر و وزش باد،بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق (به ویژه عصر و شب) و جمعه نیز نیمه ابری تا ابری و مه آلود،کاهش نسبی دما بعضی ساعات بارندگی، وزش باد و رعد و برق (به ویژه عصر و شب/بعضی نقاط شدید) پیش بینی می ‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه