عضو جنبش عدالتخواه دانشجویی:

انقلاب کردیم که کشور با اختیار و اراده خودمان اداره شود/ FATF آمده تا تحریم بیاورد و کشور را تسخیر کند

عضو جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه FATF آمده تا تحریم بیاورد و کشور را تسخیر کند، گفت: قبلا می گفتند با کدخدا مذاکره کنیم الان می گویند باید با نوچه های کدخدا مثل اروپا مذاکره کنیم، هیچ جایی با دستان خود قدرت دفاعی خود را تخریب نمی کنند اما عده ای می خواهند روزهای گذشته را برای مردم تکرار کنند.

انقلاب کردیم که کشور با اختیار و اراده خودمان اداره شود/ FATF آمده تا تحریم بیاورد و کشور را تسخیر کند

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمدصادق شهبازی در تجمع مردمی علیه FATF در مزار شهدای رشت با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه وارد جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن شده ایم، اظهار کرد: راه حل شرایط موجود این است که کارهای اقتصادی در کشور انجام دهیم.

وی با بیان اینکه چون در فتنه ۸۸ موفق نشدند دست به تحریم کشور زدند تا مردم را به مقابله با نظام جمهوری اسلامی بکشانند، گفت: آن زمان مسئولین وقت کشور که در مجلس بودند و جریانات سیاسی فکر میکردند برای تنش زدایی باید با آمریکا گفت وگو کنیم تا مشکلات کشور حل شود.

عضو جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به اینکه ما صنعت هسته ای خود را که میلیاردی برای آن بها دادیم و نیاز صنعتی و پزشکی خود ما بود تعطیل کردیم، تصریح‌کرد: مهم تر از همه غرور ملی ما بود، آنچه که جهان را شکل داده انرژی هسته ای است که ما این را با دست خود و بدون وابستگی به هیچ کشور خارجی ای تعطیل کردیم.

شهبازی در ادامه افزود: فشارهای خارجی سال ۹۰ با شکل تحریم های فلج کننده شدت گرفتند که حدود ۷۰۰ نفر در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفتند.

وی با اشاره به یک صدایی همه نخبگان سیاسی کشور بر تنش زدایی و مذاکره با آمریکا، ابراز کرد: ما وارد مذاکره شدیم و برجام تصویب شد در حالی که حتی اجازه نمی دادند کسی به برجام اعتراض کند اما مدعی آزادی حقوق بشر هم بودند.

عضو جنبش عدالتخواه دانشجویی با تاکید بر اینکه بر برجام سرپوش گذاشته شد و هیچ کشوری بعد از برجام با ما همکاری نکرد، بیان کرد: هیچ رفع تحریمی در برجام وجود نداشت اکنون به برجام رسیدیم چه شد؟ دشمنی دشمن کمتر شد؟ خیر و حالا دوران برجام، پسا برجام را سپری می کنیم و دشمنان فهمیدند که این نسخه در مورد ایران جواب می دهد و فشار اقتصادی وارد کردند.

وی با بیان اینکه عده ای در ایران هستند که هویت و حیثیت آن ها به آمریکا گره خورده، افزود: قبلا راه حل همه چیز را مذاکره با به اصطلاح کدخدا می دانستند همین حرف ها را زدید و کشور را به این اوضاع کشاندید در حالیکه حتی اگر الان هم چهارطرف کشور را بگیرند باز هم‌ میتوانیم، در شرایط بدتر از دوران‌جنگ که نیستیم.

شهبازی با اشاره به اینکه آمریکا روی اصلی خود را نشان داده و این حاصل نگاه غیر انقلابی محافظه کاران و کسانی هست که همه چیز را می خواهند پولی کنند، بیان کرد: این پا گذاشتن بر روی خون شهدا و خروجی شما برای مذاکره است.

 

 

وی در ادامه تصریح‌کرد: امام(ره) انقلاب را آورد تا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد.

شهبازی با اشاره به مواد FATF افزود: این یعنی اینکه در بانک های خود نرم‌افزار بگذارید و هر اطلاعات حقوقی قضایی که خواستیم به ما بدهید و دیگر مذاکره منطقه و موشکی لازم نیست کاری می کنند که با اختیار خود همه چیز را بدهیم.

وی ادامه داد: قصه این است که کاری می کنند تا ایران با پای خودش FATF را بپذیرد تا دست آن ها برای تحریم باز باشد.

شهبازی با بیان اینکه FATF آمده تا تحریم بیاورد و کشور را تسخیر کند، افزود: قبلا می گفتند با کدخدا مذاکره کنیم الان می گویند باید با نوچه های کدخدا مثل اروپا مذاکره کنیم، هیچ جایی با دستان خود قدرت دفاعی خود را تخریب نمی کنند اما عده ای می خواهند روزهای گذشته را برای مردم تکرار کنند.

وی با تاکید بر اینکه قصه اصل هویت جمهوری اسلامی است بیان کرد: اول به نظام تحمیل می کنند بعد می گویند تقصیر نظام است اما ما مردم احمق دوران امام‌حسن(ع) نیستیم، ای کسانی که در مجلس هستید اگر تسلیم این تهدیدها و فضاسازی شوید که اقتصاد کشور را قفل کنید ما از شما نخواهیم گذشت و جواب می خواهیم.

 

 

شهبازی ادامه داد: ما حتما ذینفعان و کسانی که با قصه گوشت و واردات خارجی در حال فشار اوردن هستند را پیدا خواهیم کرد، می خواهند با همکاری یک عده ناکارآمد کاری کنند تا مردم ما مجبور به انتخاب بین پوشک و موشک شوند.

وی با بیان اینکه خائنان می خواهند پایان انقلاب را رقم بزنند گفت: ما انقلاب نکردیم‌تا صرفا یک عده را جانشین یک عده دیگر کنیم و خودمان جای پهلوی ها کار های آنان را کنیم ما انقلاب کردیم تا کشور با اختیار و اراده خودمان اداره شود.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه