مدیرکل صدا و سیمای گیلان در گفتگو با 8دی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰ شهر بزرگ گیلان از صدا و سیما به صورت زنده پخش می شود

مدیرکل صدا و سیمای گیلان، گفت: صدا و سیمای استان گیلان راهپیمایی ۲۲ بهمن را در ۱۰شهر استان از جمله  رشت، انزلی، لاهیجان، رودسر، آستانه، تالش، صومعه سرا، آستارا، رودبار و فومن به صورت زنده از شبکه باران پخش می کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰ شهر بزرگ گیلان از صدا و سیما به صورت زنده پخش می شود

محمد باقرزاده، مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان در گفت و‌گو با خبرنگار هشت دی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: صدا و سیمای استان گیلان راهپیمایی ۲۲ بهمن را در ۱۰شهر استان از جمله  رشت، انزلی، لاهیجان، رودسر، آستانه، تالش، صومعه سرا، آستارا، رودبار و فومن به صورت زنده از شبکه باران پخش می کند.

وی با بیان اینکه شبکه باران برای ۲۲بهمن علاوه بر برنامه اختصاصی این دهه در روز ۲۲ بهمن نیز برنامه خاصی را دارد افزود: علاوه بر پخش زنده راهپیمایی مردم در این‌۱۰شهر، راهپیمایی ۲۲بهمن از رادیو نیز به شکل کلی پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان در ادامه تصریح کرد: طی هماهنگی های انجام شده در معاونت سیما بخشی از راهپیمایی ها به شکل زنده از شبکه های سراسری نیز پخش خواهد شد.

باقرزاده در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت فرارسیدن ۲۲بهمن در گیلان، گفت: مردم‌ می توانند از حواشی، نکات جذاب یا حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با موبایل فیلم بگیرند و فیلم های مربوطه را به شماره ۰۹۲۰۱۳۱۰۱۳۲ از طریق شبکه های اجتماعی ارسال کنند تا در شبکه باران پخش شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه