تصویرساز گیلانی در گفتگو با 8دی:

ساختار فضای مجازی پراکنده است/ استفاده از ظرفیت های جوانان فعال و دغدغه مند باید مورد سازماندهی و فرماندهی بیشتر قرار بگیرد

تصویرسازو فعال فضای مجازی گیلان با اشاره به وجود ظرفیت های با استعداد و فعال در استان، گفت: افراد خود جوش، فعال و دغدغه مند زیاد هستند اما این فضا باید مورد سازماندهی و فرماندهی بیشتر قرار بگیرد.

ساختار فضای مجازی پراکنده است/ استفاده از ظرفیت های جوانان فعال و دغدغه مند باید مورد سازماندهی و فرماندهی بیشتر قرار بگیرد

به گزارش ۸دی، نخستین گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی بسیج استان گیلان با حضور ۱۰۰۰ نفری جوانان گیلانی فعال در فضای مجازی اخیرا در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد و از فعالان برتر فضای مجازی استان در حوزه های مختلف اعم از انیمیشین، اپلیکیشن و نرم افزار، بازی، شبکه های اجتماعی، تولید محتوا، رسانه و … مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

میلاد پسندیده از جوانان گیلانی فعال در رشته گرافیک و خودآموخته تصویرگری است آثار این جوان هنرمند در فضای مجازی و حقیقی طرفداران زیادی دارد؛ وی در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی گیلان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

 

 

در ادامه مصاحبه خبرنگار ۸دی را با این انیمیشن کار می خوانید:

 

** ساختار فضای مجازی پراکنده است

میلاد پسندیده در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در مورد فعالیت های خود، اظهار کرد: فعالیت عمده من طی چند سال اخیر در بحث نقاشی دیجیتال است و شروع این کار به تولید تصویرسازی هایی در زمینه های مذهبی مانند عاشورا بر می گردد.

وی افزود: ادامه این روند تبدیل شد به ورود به سبک های جدیدتری که الان بخش هایی از آن در پیج های اینستاگرامی مثل «توکان» و «بچه شیعه باس» و این جور بخش ها انتشار داده می شود.

 

 

این تصویرساز با اشاره به ورود به حوزه انیمیشن، گفت: در اوایل تولیدات کوتاهی در واکنش به خبرهای سیاسی و اجتماعی روز تولید شد و تولید آنها شکل ضربتی داشت و بازتاب آن در کارهایی مثل دکتر سلام و رسانه های مجازی دیده می شد.

 

** رونمایی از نرم افزار «بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک جنگلی»

وی ادامه داد: چند کار داستانی بعد از آن تولید شد تا اینکه این اواخر به بخش جدیدتری از تولید انیمیشن با عنوان وی آر (vr) ورود کردیم که ترکیبی بین تولیدات عاشورایی اول ما و کار انیمیشن است.

پسندیده با اشاره به نرم افزار «بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک جنگلی»، گفت: نرم افزار «بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک جنگلی» از طریق هدست وی آر (vr)، به مناسبت سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی رونمایی شد.

 

 

**  همکاری با پروژه جهانی «وی آر کربلا»

 

وی افزود: قبل تر از آن هم کار «وی آر کربلا» بود  که به صورت جهانی کار شد و ما هم بخشی از این پروژه بودیم بخش نرم افزاری آن در هند و بخش های دیگر از آن در آلمان کار شد و سرمایه این کار با مشارکت مردمی و شیعیان سراسر جهان بود.

پسندیده در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در استان برای پاسخگویی به دغدغه های مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ظرفیت های خوبی در مباحث ادبی، نوشتن مقالات، شعر و از این دست در استان وجود دارد همینطور ظرفیت های هنری هم داریم اما ساماندهی این ظرفیت ها نیاز به تلاش بیشتر دارد.

** استفاده از ظرفیت های جوانان فعال و دغدغه مند باید مورد سازماندهی و فرماندهی بیشتر قرار بگیرد

وی تصریح کرد: ساختار فضای مجازی امروز فضای پراکنده و شلخته ای دارد و منبع مشخصی هم برای آموزش در آن وجود ندارد مخصوصا در حوزه انقلاب منابع کمی داریم که چه فعالیتی باید کرد و چگونه باید کار کرد خیلی منابع کمی است.

پسندیده خاطرنشان کرد: افراد خود جوش، فعال و با استعداد زیاد هستند و دغدغه مندند و روی موضوعات فکر می کنند اما اینکه این کارها تأثیرگذار تر باشد و به نام گیلان باشد که همچین حرکتی در گیلان حال انجام است باید مورد سازماندهی و فرماندهی بیشتر قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه