کسب رتبه های برتر توسط تیم های گیلانی شرکت کننده در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج

تیم های گیلانی شرکت کننده در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج که با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی برگزار شد حائز رتبه های برتر شدند.

کسب رتبه های برتر توسط تیم های گیلانی شرکت کننده در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج

به گزارش ۸دی، اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی برگزار شد.

۳ تیم سه نفره در قالب تیم های تولید انیمیشن، اپلیکشن و بازی موبایلی از گیلان نیز در این رویداد ملی حضور یافتند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به تیم های گیلانی حاضر در این رویداد گفت: افرادی که از استان گیلان در قالب این سه تیم تولیدی در این رویداد حضور یافتند همگی در رشته های تخصصی شان از بهترین های سطح بسیج استان بوده و دارای رزومه و تولیدات مشخص و قابل توجه در این زمینه هستند.

وی با اشاره به شیوه و شکل برگزاری این رویداد ملی گفت: ۱۰۰ تیم سه نفره از ۳۱ استان کشور به مدت ۴۸ ساعت در قالب یک رویداد استارتاپی به تولید ایده و محتوا با موضوعات و محورهای مشخص شده در سه قالب بازی، انیمیشن و اپلیکیشن پرداختند که در پایان از طرح ها، ایده ها و تولیدات برتر تقدیر و تجلیل شد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به کسب رتبه های برتر توسط تیم های گیلانی حاضر در این رویداد گفت: استان گیلان در بخش شبکه مردمی سایبری گیلان رتبه سوم و در بخش سامانه های فنی نیز رتبه دوم را کسب کرد.

ستوده در پایان با اشاره به توانمندی های فعالان حوزه فضای مجازی بسیج در سطح استان گیلان گفت: افراد و تیم های توانمند فراوانی در سطح استان به ویژه در جمع بسیجیان گیلانی شناسایی شده اند که در حوزه های مختلف تخصصی به ویژه در حوزه تولید محتوا توانایی تولید و ارائه محتوای فاخر در قالب های متنوعی همچون اپلیکیشن، موشن گرافیک، انیمیشن، بازی و … را دارند که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از برخی از این محصولات در گیلان رونمایی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه