رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

آیت الله قربانی پس از سال ها خدمت از این منصب کناره گیری کرد/ لازمه های یک نماینده ولی فقیه در حجت الاسلام فلاحتی وجود دارد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به خدمات ۷۰ساله آیت الله قربانی به عنوان مبلغ، گفت: آیت الله قربانی پس از سالها زحمت و خدمت امروز به اصرار خودش از این منصب کناره گیری کرد.

آیت الله قربانی پس از سال ها خدمت از این منصب کناره گیری کرد/ لازمه های یک نماینده ولی فقیه در حجت الاسلام فلاحتی وجود دارد

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله محمدی گلپایگانی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سفر رهبرمعظم انقلاب در سال ۸۰ به استان، اظهار کرد: ایشان مورد استقبال بسیار بینظیر مردم استان گیلان قرار گرفتند و گاها مردم وسیله نقلیه را میبوسیدند.

وی تصریح کرد: علاقه و محبت مردم نسبت به رهبرمعظم انقلاب یک محبت طبیعی و زمینی نیست و در نتیجه اعمال و رفتار ایشان است که علاقه رهبر در دل مردم قرار گرفته است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به ماه رجب و سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) و با تاکید بر اهمیت نماز جمعه بیان داشت: قیامت در روز جمعه رخ میدهد و هرمومنی که در روز جمعه برای شرکت در نماز جمعه قدم بردارد خداوند خطرات و احوال روز قیامت را برای وی آسان می کند.

آیت الله محمدی گلپایگانی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی هر هفته جمعه بیش از ۹۰۰نماز جمعه در کشور برگزار می شود و۹۰۰خطیب جمعه مردم را به تقوا و عمل صالح دعوت می کند.

وی با اشاره به خدمات ۷۰ساله آیت الله قربانی به عنوان مبلغ بیان داشت: آیت الله قربانی پس از سالها زحمت و خدمت امروز به اصرار خودش از این منصب کناره گیری کردند.

آیت الله محمدی گلپایگانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یک مجسمه تمام و کمال از عاطفه و محبت هستند گفت: عدم توانایی آیت الله قربانی در برگزاری نماز جمعه باعث ناراحتی ایشان شده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرشان کرد: برخی افراد نادان آیت الله قربانی را آزار دادند، کسی که به عالمی اهانت کند، مورد غصب خداوند است. ایشان امروز با عزت و افتخار از مسئولیت خود کناره گرفتند و حجت السلام فلاحتی جایگزین شدند.

وی ادامه داد: آن چیزی که لازمه یک نماینده ولی فقیه و امام جمعه است در وجود حجت السلام فلاحتی وجود دارد از اینرو همه می بایست با شرکت در نماز جمعه، مشورت و یاری رساندن به هم موجب توسعه و پیشرفت استان گیلان شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه