رشت قهرمان رقابت های بوکس بزرگسالان گیلان شد

 رئیس هیئت بوکس گیلان با اشاره به پایان رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان استان از قهرمانی شهرستان رشت با کسب چهار مدال طلا ، نقره و برنز خبرداد.

رشت قهرمان رقابت های بوکس بزرگسالان گیلان شد
به گزارش۸دی، امین قاسمی پور اظهار کرد: رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان استان گیلان به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) به میزبانی هیئت بوکس شهرستان املش برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۵۹ بوکسور از ۱۴ شهرستان در این دوره از رقابت ها حضور داشتند، افزود: این رقابت ها به مدت دو روز در شهرستان املش برگزار شد.

رئیس هئیت بوکس گیلان با اشاره به قهرمانی تیم بوکس رشت در این دوره از رقابت ها، گفت: تیم بوکس شهرستان رشت با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان این رقابت ها شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان های لاهیجان با یک طلا، یک نقره و دو برنز و ماسال نیز با یک طلا و دو برنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان گیلان قرار گرفتند.

قاسمی پور با اشاره به اینکه این رقابت ها علاوه قهرمانی استان زمینه را برای شناسایی نفرات برتر برای حضور در رقابت های منطقه ای نیز فراهم کرد، تصریح کرد: رشت، صومعه سرا، رودسر، فومن، تالش، املش، لاهیجان، ماسال، رضوانشهر، انزلی، آستانه اشرفیه، لنگرود، آستارا و رودبار ازجمله تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

وی یادآورشد: در پایان این مسابقات سیاوش نقوی در وزن ۴۹ کیلوگرم، مجید کریمی در ۵۲، مجید مهدوی ۵۶ کیلوگرم، مهدی  مرادی در ۶۰ کیلو، محمدگلزار در ۶۴ کیلوگرم، علی قاسمی در ۶۹، سینا فضل اللهی در وزن ۷۵ کیلوگرم، امیررضا رضایی در ۸۱ و سید محمدرضا قریشی نیز در وزن ۹۱ کیلو گرم صاحب مدال طلای رقابت های بوکس بزرگسالان استان گیلان شدند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه