حزب الله ضمن مخالفت قاطع با اهانت به نبیه بری اعلام کرد؛

حزب الله: خواستار حل سریع مشکل با نهایت حکمت هستیم

حزب الله لبنان به دنبال انتشار ویدئویی از جبران باسیل وزیر خارجه لبنان که نبیه بری رئیس پارلمان این کشور را اوباش توصیف کرده بود، با صدور بیانیه ای به آن واکنش نشان داد.

حزب الله: خواستار حل سریع مشکل با نهایت حکمت هستیم

به گزارش ۸دی، به دنبال انتشار ویدئویی از جبران باسیل وزیر خارجه لبنان که نبیه بری رئیس پارلمان این کشور را اوباش توصیف کرده بود حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به آن واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: اولا؛ ما به طور قاطع اهانت به نبیه بری رئیس مجلس را مورد مخالفت قرار می دهم و اهانت به وی از جانب هر کسی که باشد مخالفیم. ثانیا؛ ما احترام زیادی برای شخص بری قائل هستیم و این را سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در سخنرانی ها و مواضعش بیان کرده است. نبیه بری مورد تقدیر عالی حزب الله است. ثالثا؛ ان ادبیات و لحن در راستای اصلاحات نیست بلکه به بحران و تفرقه می انجامد و کشور را به سوی سرنوشتی که نیازی به آن نیست سوق می دهد. رابعا؛ پس از اینکه امور به اینجا رسیده است خواستار حل سریع مشکل با نهایت حکمت و مسئولیت هستیم.

این در حالی است که به دنبال انتشار این ویدئو اهانت آمیز جبران باسیل ضد نبیه بری حامیان نبیه بری تعدادی از جاده ها را در پایتخت لبنان بسته اند و اقدام به آتش زدن لاستیک کرده اند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه