کعبی: شرایط سپیدرود خطرناک نیست

کاپیتان سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد سرخپوشان با برتری هفته آینده به رتبه‌های بالای جدول برسند

کعبی: شرایط سپیدرود خطرناک نیست

به گزارش ۸دی، حسین کعبی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شکست مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. تا دقیقه ۳۳ هم اینگونه پیش رفتیم. فرصتی به صنعت نفت ندادیم. روی یک غفلت و خطای پشت محوطه جریمه اولین گل را دریافت کردیم.

او ادامه داد: کار تاکتیکی خاصی از سوی حریف وجود نداشت. روی گل دوم هم بازیکن ما بازیکن مقابلش را گم کرد و گل خوردیم. از نظر من در سه دقیقه سه گل خوردن یک غفلت و اشتباه بود. اینکه بگوییم صنعت نفت کار تاکتیکی خاصی وجود داشته باشد، نه اینگونه نبود. یک موقعیت تک به تک داشتند که دروازه بان ما دفع کرد. ما تنها نتیجه را واگذار کردیم و همه نتیجه را می‌بینند. اگر نیمه اول با تساوی تمام می‌شد می‌توانستیم با امتیاز به رشت برگردیم.

کاپیتان سپیدرود درخصوص دیدار هفته آینده برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: فوتبال همین است و روی اشتباهات تاوان دادیم. کارخاصی نبود و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. این شکست را فراموش می‌کنیم و هفته آینده بازی ۶ امتیازی داریم. آنها رقیب ما هستند و بازی دشواری خواهیم داشت. استقلال خوزستان هم در پایین جدول قرار دارد و تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار می‌گیریم.

کعبی درباره شرایط سپیدرود در انتهای جدول گفت: شرایط ما خطرناک نیست. ۹ بازی تا پایان فصل وجود دارد و اگر استقلال خوزستان را ببریم و تراکتورسازی و سپاهان شکست بخورند از آنها پیشی می‌گیریم. امتیازها بسیار نزدیک است و با دوتا برد می‌توانیم تا رده نهم هم پیش برویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه