درآمد حداقل 9.5 میلیون دلاری ایران

فیفا ۴۰۰ میلیون دلار بین ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توزیع می‌کند

سران نهاد بین المللی فوتبال، میزان توزیع پاداش‌ها را مشخص کردند.

فیفا ۴۰۰ میلیون دلار بین ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توزیع می‌کند

به گزارش ۸دی، با تصویب سران فیفا، این نهاد برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۴۰۰ میلیون دلار میان ۳۲ تیم ملی حاضردر این تورنمنت توزیع خواهد کرد. هر کشوری که در جام جهانی روسیه حاضر باشد، حداقل ۹.۵ میلیون دلار به جیب خواهد زد.

به گزارش goal، نشست اعضا و مدیران فیفا امروز در کلکته هند برگزار و تصمیمات مهمی در آن گرفته شد. از جمله میزان و نحوه توزیع پاداش تیم‌های حاضر در جام جهانی روسیه. طبق چیزی که به تصویب رسید، به هر تیمی که در مرحله گروهی حاضر باشد، ۸ میلیون دلار تعلق می‌گیرد. ۱.۵ میلیون دلار نیز به همه تیم‌ها برای جبران هزینه‌های آماده سازی تیم پرداخت می‌شود. این یعنی هر تیمی از جمله ایران حداقل ۹.۵ میلیون دلار از حضور در جام جهانی به جیب خواهد زد.

طبق تصویبات امروز، ۹۰ میلیون دلار میان سه تیم نخست تورنمنت تقسیم می‌شود. ۳۸ میلیون دلار به قهرمان، ۲۸ میلیون دلار به نایب قهرمان و ۲۴ میلیون دلار نیز به تیم سوم تعلق خواهد گرفت. همچنین ۲۰۹ میلیون دلار نیز میان باشگاه‌هایی که بازیکنانشان در قالب تیم‌های ملی در جام جهانی حاضر خواهند بود، تقسیم خواهد شد. ۱۳۴ میلیون دلار نیز برای جبران مصدومیت‌ها و اتفاقات احتمالی که برای بازیکنان در طول تورنمت رخ می‌دهد و فیفا برای جبران خسارت ناشی از آن به باشگاهی که بازیکن در آن عضویت دارد، پرداخت خواهد کرد، در نظر گرفته شده است.

مجموعا فیفا ۷۹۱ میلیون دلار در جام جهانی توزیع می‌کند. ۴۰ درصد بیشتر از مبلغی که در جام جهانی برزیل توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه