یادداشت؛

به بهانه یک بازی و بی ادبی جماعت فوتبالی

انگار سنت شده که در کشور ما سیاست بازان از هر بهانه ای برای تخریب مدافعان حرم استفاده کنند!

به بهانه یک بازی و بی ادبی جماعت فوتبالی

به گزارش ۸دی، مجتبی صدیقی درباره حواشی پس از بازی ایران و سوریه و حمله به مدافعان حرم از سوی برخی معاندان نوشت:

انگار سنت شده که در کشور ما سیاست بازان از هر بهانه ای برای تخریب مدافعان حرم استفاده کنند! تا دیروز بهانه این بود که دارند داعش را تحریک می کنند و پول مملکت را خرج سوریه، و حالا یک بازی فوتبال و حرکت بی ادبانه چند فوتبالیست سوری شده بهانه!
الم شنگه راه انداخته اند که این هم سوری هایی که برای آزادی سرزمینشان جانفشانی می کردید; به مدافعان حرم بگوئید برگردند!!!
دوستان وطنی، عقل هم چیز خوبی است اگر از آن استفاده کنید، البته اگر خدا داده باشد! ِ لطفا نگاهی به جماعت فوتبالی خودمان بیندازید، کم در آن فساد اخلاقی و مالی هست!؟ کم در مسابقات فوتبال از اگزوز خاور تا سنگ و چماق نثار همدیگر می کنند!؟ حالا چه شده که یاد اخلاق افتادید!؟ در فوتبال خودمان پنج گرم اخلاق پیدا می کنید که انتظار دارید تربیت شدگان فرهنگ سکولار سوریه مؤدی آداب اخلاق باشند!؟ تازه اینجا جمهوری اسلامی است و ما داعیه دار تربیت دینی هستیم!!!
این سلبریتی ها هرکجا که باشند وضعشان همین است; چه در ایران چه در سوریه و بیش از این انتظاری از آنها نیست، چون قرار نیست چیزی به نام اخلاق در فوتبال باشد. اینها هم نماینده فرهنگ و قدرشناسی ملت سوریه نیستند. به چشم خود دیدم که جوانان سوری و عراقی چگونه با تمام وجود قدردان ملت ایران بودند و اعلام می کردند حاضرند برای ایران جانفشانی کنند.
پس لطف کنید با امنیت و منافع ملی کشور بازی نکنید و دست از ریاکاری و نفاق بردارید که ما را به خیر شما امید نیست، شر مرسانید و از آب گل آلود ماهی نگیرید که ماهم در مملکتمان از این جماعت بی فرهنگ فوتبالی کم نداریم!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه