جزییات حریق گسترده دو انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی اورژانس تهران ادامه داد: ۴ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل آتش سوزی خیابان فدائیان اسلام مستقر کردیم.

به گزارش ۸دی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حادثه حریق گسترده دو انبار کالا در جنوب تهران در ساعت ۰۶:۰۸ صبح امروز واقع در خیابان فداییان اسلام به وقوع پیوسته است.

وی افزود: خسارت مالی ناشی از این حادثه بسیار بالا بود، اما تاکنون مورد فوتی و مصدومی در پی این حادثه گزارش نشده است. با توجه به شدت حریق دود برخاسته از آتش تا شعاع چندین کیلومتری تهران قابل مشاهده بود. در حال‌ حاضر شعله‌های آتش مهار و بخش اعظمی از آن اطفا شده است. دلیل صدای غیرطبیعی در محل آتش‌سوزی صبح امروز در در خیابان فدائیان اسلام، انبار اسپری و خوش‌بوکننده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی درباره آتش‌سوزی صبح امروز در خیابان فدائیان اسلام گفت: داخل این انبارها مملو از انواع اجناس از پارچه گرفته تا اسپری و افشانه‌های خوشبو کننده هوا بود، یکی از مواردی که اقدام آتش نشانان را با مشکل روبرو کرده بود، انفجار پی در پی قوطی‌های اسپری بود.

مصدومیت سه آتش نشان

سخنگوی اورژانس تهران ادامه داد: ۴ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل آتش سوزی خیابان فدائیان اسلام مستقر کردیم. سه آتش نشان دچار دودزدگی و به بیمارستان منتقل شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه