شایعات؛

ممنوع التصویری مایلی کهن و مهدوی کیا صحت دارد؟

یک رسانه مدعی شد محمد مایلی کهن و مهدی مهدوی کیا دو پیشکسوت پرسپولیس به دلیل حمایت از مسعود شجاعی و احسان حاج صفی ممنوع التصویر شده اند.

ممنوع التصویری مایلی کهن و مهدوی کیا صحت دارد؟

به گزارش ۸دی، رسانه معاند و کذاب آمدنیوز مدعی شد محمد مایلی کهن و مهدی مهدوی کیا دو پیشکسوت پرسپولیس به دلیل حمایت از مسعود شجاعی و احسان حاج صفی ممنوع التصویر شده اند.

این ادعای آمدنیوز در حالی مطرح شده است که هیچ مقام مسئول و نهاد معتبری این خبر را تأیید نکرده است و حتی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی نیز در تلویزیون ممنوع التصویر نشده اند و بارها صدا و سیما بعد از آن بازی جنجالی از آنها خبر منتشر کرده است.

ادعای آمد نیوز حتی توسط رسانه های اصلاح طلب داخلی نیز مورد حمایت قرار گرفته است و آنها نیز مدعی وجود چنین محدودیتی برای صدا و سیما شده اند.

تابناک هم در این خصوص نوشت:

حمایت از شجاعی و حاج صفی کار دست دو پیشکسوت فوتبال داد و گفته می شود مهدوی کیا و مایلی کهن ممنوع التصویر شدند!

به گزارش تابناک ورزشی، حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در دیدار رسمی با نماینده رژیم صهیونیستی حواشی و واکنش های زیادی به همراه داشت. محمد مایلی کهن و مهدی مهدوی کیا دو پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس از جمله افرادی بودند که از این دو لژیونر ایرانی حمایت کردند.

خبر آنلاین مدعی شده به همین خاطر گفته می شود محمد مایلی کهن به دلیل مصاحبه اش با روزنامه شهروند و همچنین مهدی مهدوی کیا به دلیل اظهارنظرش درباره دو کشور لبنان و سوریه، در پیام حمایتش از این دو فوتبالیست، تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شده اند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه