عضو مجلس خبرگان رهبری:

اقدام سپاه ارزش شهدای مدافع حرم را به مردم اثبات کرد / وظیفه رسانه زدودن جهل از جامعه است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه وظیفه دارد جهل را از جامعه بزداید و از این بابت شغل ارزشمندی است.

اقدام سپاه ارزش شهدای مدافع حرم را به مردم اثبات کرد / وظیفه رسانه زدودن جهل از جامعه است

 

به گزارش خبرنگار هشت دی از رشت، آیت الله احمد پروایی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه استان گیلان اظهار داشت: تا پایان ماه رمضان فرصت کمی باقیست و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر داعش در دیرالزور را مقتدرانه دانست و افزود: همانطور که رهبر معظم فرمودند ما اثبات کردیم در مقابل ترقه بازیهای دشمن سکوت نمی‌کنیم.

پروایی با بیان اینکه حرکت سپاه ارزش شهدای مدافع حرم را به مردم شناساند گفت: در گذشته اتهام و بی مهری هایی به مدافعان حرم می‌شد که خوشبختانه امروز همه‌ی مردم کشور به این شهدا افتخار می‌کنند.

وی ضمن آرزوی فرج امام عصر(عج) نشان کرد: هر جا بسیج به میدان آمد، ما نتایج خوبی بهره مند شدیم و تفکر بسیجی داشتن به معنی تفکر انقلابی داشتن است.

پروایی خطاب به اصحاب رسانه گفت: اگر شما خبرنگاران در مسیر اسلام و قرآن حرکت کنید، در جنگ نابرابر با دنیای کفر پیروز خواهید شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: خبرنگاران مانند راویان احادیث از معصومین جایگاه ویژه ای دارند و مسلولیت خطیری بر دوش آنهاست.

پروایی با بیان اینکه امروزه دشمن ناتوی فرهنگی و جنگ نرم علیه عقاید مذهبی ما به راه انداخته است تصریح کرد: این خبرنگاران هستند که می توانند هجوم نرمی به دشمن داشته باشند و این اقدام شغل آنها را از نظر دینی ارزشمند کرده است.

وی در پاسخ به اظهار نگرانی یکی از خبرنگاران مبنی بر شکایت پیاپی یکی از نمایندگان رشت از رسانه های منتقد گفت: اصحاب رسانه نباید با حرف و حدیث ها پا پس بکشند، اگر استقامت کنید نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرنگاری یک شغل دینی است افزود: یکی از وظایف رسانه زدودن جهل از جامعه است، شهدای رسانه مظلوم ترین شهدا هستند و باید برای شناساندن این شهدای گرانقدر تلاش کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه