حجت الاسلام احمد پروایی در ماسال:

سند ۲۰۳۰ شرف و ناموس ما را به بازی گرفته است / با همین «نگو نگو»ها سر امام حسین را بریدند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم بدانید سند ۲۰۳۰ با اعتقاد و شرف و ناموس شما بازی کرده است. ما نباید سکوت کنیم.

سند ۲۰۳۰ شرف و ناموس ما را به بازی گرفته است / با همین «نگو نگو»ها سر امام حسین را بریدند

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ حجت الاسلام احمد پروایی شب گذشته در مسجد جامع ماسال به مناسبت جشن نیمه شعبان گفت: دوستان اهل سنت ما هم به بحث مهدویت معتقدند. حتی وهابیت هم مهدویت را در درون خود دارد اما ترجمه ما شیعیان از مهدویت چیز دیگری است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت شناخت امام زمان برای شناخت خداوند متعال گفت: بسیاری در زمان پیامبر اکرم (ص) هم بودند، پیامبر را هم می شناختند اما باز هم با او مخالفت می کردند. چرا که شناخت ولی خدا در آنها نبود.

وی افزود: متاسفانه اتفاقاتی در حال حاضر در کشور در حال افتادن است که انسان را وادار می‌کند به سخن گفتن. باید ببینیم چه شده که عده ای در کرمانشاه و بعد هم در ایلام دست به توهین به ائمه اظهار (ع) می زنند؟ چه شده که سند ۲۰۳۰ را امضا می‌کنند؟

پروایی با اشاره به گلایه های رهبر انقلاب از اجرای مخفیانه این سند در نظام آموزشی کشور اظهار داشت: تا دیروز ما ساکت بودیم اما حالا دیگر رهبری لب باز کرده اند. مردم بدانید سند ۲۰۳۰ با اعتقاد و شرف و ناموس شما بازی کرده است. ما نباید سکوت کنیم.

این استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از کسانی که مشکلات واقعی جامعه را نمی بینند گفت: راست راست تو را نگاه می کنند و می‌گویند مشکلات مردم فقیر و محروم را حل کردیم. من رفتم در روستاهای مختلف دیدم فقر و محرومیت مردم را. هیچ چیزی حل نشده است. اخیرا خانواده ای با من تماس گرفت که دختر معلوم ۱۹ ساله ام را می‌خواهم به بیمارستانی در تهران ببرم و ۵۰۰ هزار تومان پول نیاز دارم اما هیچ سازمان و اداره و ارگانی حاضر به کمک نشد.

وی افزود: چرا مردم را از انقلاب زده می‌کنید؟ یکی ۲۵۰ میلیون حقوق بگیرد و آن دیگری ۱۴ ماه حقوقش را نگرفته باشد؟ اینها دل رهبر را خون کردند. مردم گول دنیا را نخوریم. با همین نگو نگوها سر امام حسین را بریدند و امام حسن را مجبور به صلح کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: من تالشم و غیرت دارم. تو می خواهی ناموس ما را به دست بیگانه بدهی؟ قرآن می فرماید یهود و نصاری هرگز از تو راضی نمی شوند مگر دین آنان را بپذیری و  دینت را عوض کنی. لاییک شوی. باید در این شرایط بغض گلوی رهبر را بگیرد و تنها بماند؟

پروایی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: جوان ها بدانند از همین فضای مجازی هم می شود برای شناخت بهتر امام زمان و مطالعه در این مسیر استفاده کرد.

سخنران جشن نیمه شعبان در مسجد جامع ماسال خاطر نشان کرد: مسئولین باید به مسایل دفاعی، تربیتی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشند. مسئولین شما زحمت می کشید خدا به شما خیر بدهد اما کاری کنید مردم دلگرم به راه شهدا شوند. اگر فرهنگ نوکری در ذهن ما مسئولین باشد بسیاری از کارها درست می شود.

وی تهذیب نفس، اصلاح اجتماعی و یاد امام زمان را از جمله وظایف منتظران قلمداد کرد و گفت: انتخابات مهمی در پیش روی ماست. نمی‌گوییم به فرد خاصی رای بدهید اما رای مان به گونه ای باشد که فردای قیامت شرمنده نشویم.

گفتنی است این جشن به همت هیات رزمندگان، بسیج اصناف و مسجد جامع ماسال و با حضور اقشار گوناگون مردم علی الخصوص بازاریان ماسال برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه