عضو شورای شهر لاهیجان:

حضور گردشگران نشاندهنده تلاش مدیریت شهری است

عضو شورای شهر لاهیجان گفت: با توجه به کمبودهای موجود همواره تلاش بر این بود که لاهیجان را به جایگاهی برسانیم که در شأن آن است.

حضور گردشگران نشاندهنده تلاش مدیریت شهری است

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، سید رضی فلاح چای در اولین جلسه شورای شهر در سالجاری با عرض خیر مقدم به دکتر باقری پور بعنوان شهروند لاهیجی و هم مسئول کشوری و استانی ، حضور وی را در اولین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان موجب دلگرمی عنوان کرد.
وی با تبریک عید نوروز از تلاش فراوان شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری در این ایام قدردانی و افزود: حضور چندین هزار گردشگر و مسافر در ایام نوروز و بازدید از شهر لاهیجان مایه مباهات است و گویای تلاش و زحمات فراوان مسئولین شهر و شهرستان و ایجاد زمینه مناسب برای استفاده مسافران و گردشگران است .
سید رضی فلاح چای استقبال گردشگران از شهر لاهیجان و اولویت قراردادن شهر لاهیجان بعنوان یکی از اولین شهرهای گردشگری را نشان از تلاش چندین ساله مدیریت شهری دانست و افزود: با توجه به کمبودهای موجود همواره تلاش بر این بود که شهر لاهیجان  را به جایگاهی که در خور و شأن آن است برسانیم و امیدواریم که در آینده نیز با تلاش مدیران شهری به این مهم دست یابیم.
وی با تأکید بر برنامه ریزی لازم جهت پرداخت حقوق و مزایای معوق پرسنل شهرداری، آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران مردم بویژه شهردار لاهیجان  که با توجه به منابع موجود توانستند رضایت کارکنان شهرداری را جلب نمایند، داشت.
وی همچنین خواستار اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی شهر لاهیجان در ایام باقیمانده دورچهارم شورای شهر شدند.
وی از تلاش و زحمات کلیه مدیران شهرستان ، فرماندار ، فرماندهی نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، اصناف و …  در ایام  نوروز ، تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه