استاندار گیلان در ماسال:

شاخص گازرسانی در گیلان به ۹۶ درصد رسیده است

استاندار گیلان گفت: شاخص گازرسانی ۶۳ درصد بود که به ۹۴ درصد رسیده است. تلاش داریم تا بهار ۹۶ گیلان را به عنوان استان سبز اعلام کنیم.

شاخص گازرسانی در گیلان به ۹۶ درصد رسیده است

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال صبح امروز با حضور استاندار گیلان، نماینده مردم تالش بزرگ و جمعی از مسئولین شهرستانی پروژه گازرسانی روستای شالما و ۳ روستای دیگر ماسال به صورت نمادین در شالما افتتاح شد.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به عملکرد خوب دولت در حوزه گازرسانی گفت: باید در همه بحث ها و مشکلات استان مثل گاز عمل کنیم. وقتی روحیه خدمت و تلاش را در دستور کار قرار دهیم قطعا خیلی از مسایل حل می شود و بخشی نگری ها در ادارات و سازمان های گوناگون حذف می شود.

نجفی وحدت میان مردم و مسئولین را از توصیه های مهم حضرت امام (ره) دانست و تاکید کرد: ممکن است ما سلیقه های سیاسی متفاوتی داشته باشیم اما نگاهمان این است که خدمات دولت خدمات نظام است. نه آنکه چون من در مدیریت سهم اندکی دارم خدمات صادقانه دولت را زیر سوال ببرم.

استاندار گیلان با اشاره به روند گازرسانی به شهرستان های گیلان اظهار داشت: در بدو کار دولت، شاخص گازرسانی در گیلان ۶۳ درصد بود که اکنون به ۹۴ درصد رسیده است. تلاش داریم تا در بهار ۹۶ گیلان را به عنوان استان سبز اعلام کنیم. چه زیباست که شهرستان سر سبز ماسال با مسیر های صعب العبورش اکنون به ۹۵ درصد گازرسانی رسیده است.

وی افزود: دولت در شاخص های گوناگون گاز، مخابرات، آی تی و … توفیقات خوبی داشته است. در توسعه راه های روستایی از میانگین شاخص کشوری جلو زده ایم . ما اینها را جز وظایف خودمان می دانیم و آمده ایم به مردم عزیزی بگوییم که کمر به خدمت به شما بسته ایم.

 

محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال نیز در این مراسم با تقدیر از استاندار گیلان و میهمانان گفت: در شرایطی که کشور تحت تحریم های ظالمانه و دشمنی های سخت بود شاهد پیشرفت های بزرگی در کشور هستیم. دولت تدبیر و امید توانست در حوزه توسعه زیر ساخت ها و روابط خارجه کارهای بزرگی انجام دهد و گفتگوهایی را در آغاز به کار دولت با کشورهای جهان بوجود آورد.

فرماندار ماسال با تمجید از سیاست خارجه دولت یازدهم اظهار داشت: پیامی که از ناحیه روابط ما با کشورهای دیگر منتقل شد از متن برجام هم بزرگتر و معظم تر بود. دیوار ایران هراسی با این گفتگوها فرو ریخت و نشان داد که مشکلات را می توان با گفتکو و تعامل حل کرد.

وی افزود: تروریست ها و دشمنان قسم خورده نظام از اتفاقاتی که برجام می خواهد بوجود بیاورد ناراحتند و نمی خواهند تعاملات ما با جهان رشد کند. می بینید که از تغییر رئیس جمهور امریکا هم استفاده می‌کنند و می‌خواهند به برجام خدشه وارد کنند.

قاسم نژاد در تشریح برنامه های دولت در ماسال گفت: در سه سال گذشته بیش از ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است. در دهه فجر امسال هم ۲۲۰ طرح برای افتتاح داریم  که ۲۵ میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده است.

فرماندار ماسال در خصوص اشتغالزایی در سطح شهرستان اظهار داشت: در سه سال گذشته با اعطای تسهیلات اشتغالزایی تحت عنوان بنگاه های زود بازده، کمیته امداد، بهزیستی و موارد دیگر،  ۲۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

قاسم نژاد شرایط فعلی کشور را شایسته بالیدن دانست و تاکید کرد: از این فضای آرام کشور باید برای رشد و توسعه استفاده کنیم. جا دارد از از استاندار محترم هم تقدیر کنیم. کسی که انتخابشان به عنوان استاندار انتخابی به حق بوده و  با سالها تجارب گرانسنگ مدیریتی ایشان، رشد و توسعه استان را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: در بحث رونق کسب و کار در گیلان نسبت به سایر استان ها پیشی گرفته ایم و در بسیاری از معیارهای توسعه ای در جایگاه اول تا سوم در میان استان های کشور هستیم. در بحث گاز شاخص ماسال به ۹۶ درصد رسیده یعنی در عرض سه سال و نیم توانسته ایم ۳۱ درصد رشد داشته باشیم.

قاسم نژاد  شاخص های توسعه ی ماسال را خوب ارزیابی کرد و گفت: در آب روستایی ۷۲ درصد برخورداری داشتیم که در دولت تدبیر و امید به ۸۳ درصد رسیده است. در راه روستایی شاهد اتفاقات بزرگی بوده ایم و  ۳۵ کیلومتر راه روستایی و ۲۰ کیلومتر معابر شهری در این ایام آسفالت شده است.

 

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه