مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تالش:

اشتباه استراتژیک برخی مسئولان باعث نابودی زیرساختهای هسته ای کشور شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تالش گفت: عجله عده ای برای تحقق وعده های انتخاباتی یک اشتباه بزرگ استراتژیک بود.

اشتباه استراتژیک برخی مسئولان باعث نابودی زیرساختهای هسته ای کشور شد

به گزارش ۸دی، محمد عبیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تالش پیش از خطبه های نماز جمعه امروز این شهر ضمن سخنانی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دنیای غرب و شرق را دچار یک درماندگی قرار داد که نه ساختار ومدلش به مارکسیسم و اندیشه های سوسیالیسم شبیه بودو نه از قوانین وتئوری های لیبرالیسم سرچشمه میگرفت.

وی افزود: تفکر جدید اسلامی که در عین دیانت، از عقلانیت برخوردار بود و مدلی به نام ولایت فقیه را ترسیم نمودکه دو بال مشروعیت الهی و از طرفی مقبولیت مردم را به همراه داشت. ساختار و حکومتی که امامش بزرگ ترین افتخارش را کوخ نشینی می دانست و مردم را ولی نعمت خود میپنداشت.

عبیدی ادامه داد: انقلابـی که در سایه وحدت افراد ملت و اقشار و طوایف م مذاهب آن در اسلام به تحقق پیوست، موجبات وحدت ملل مسلمان را فراهم کرد. انقلابی که شیعیان و اهل تسنن با برادری دست به دست هم دادند و به صورت یک حرکت و نهضت اسلامی علیه طاغوت و سلطه های اشغالگران و استعمار قیام کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تالش تأکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مدت زمان کوتاهی چنان تاثیری بر جوانان آزادی خواه جهان علی الخصوص منطقه غرب آسیا  گذاشت جریان های جنبش های آزادی خواهانه علاوه بر اینکه خویش را در انقلاب اسلامی سهیم می دانستند به دنبال ایجاد فضایی اسلامی و آزادی خواهانه در سرزمین های خویش بودند.  از لبنان و فلسطین و عراق گرفته تا جوانان پاکستان و افغانستان و قاره آفریقا با تفکرات انقلاب اسلامی آشنا شدند و شیفته ی رهبری این نظام و تفکرات این انقلاب شدند.

وی با بیان اینکه شکست پیاپی آمریکا و مزدورانش در منطقه، در جنگ های ۳۳روزه و ۵۴ روزه و ۲۲ روزه نشان داد که این جریان توان رویارویی در مقابل جبهه مقاومت را ندارد گفت: آنها با شکل یک جریان تکفیری که اساسا از اسلام هیچ بوی نبرده بود به مردم منطقه آسیب هایی وارد کردند و شیعه و سنی را شهید کردند و تمام هدفشان وارد کردن خدشه به جبهه ی مقاومت و در راس آن خدشه وارد کردن به امنیت جمهوری اسلامی ایران بود.

عبیدی افزود: ملت همیشه بیدار و جوانان پر شور و انقلابی کشورمان با فدا کردن جان هایشان باری دیگر ثابت کردند که برای حفظ حریم انقلاب و مبارزه با استکبار جان هایشان را بر کف دست خود میگیرند و برای مبارزه به دل دشمن میروند و بحمدالله خون شهیدان جبهه ی مقاومت اخیرا در  جبهه ی حلب به بار نشست و راه برای ریشه کن کردن تکفیریان هموار تر شد.

این فعال دانشجویی با اشاره به اتفاقات اخیر در جهاد دانشگاهی گیلان گفت: امروز حرف هایی به گوشمان میرسد که ما آنها را چیزی جز یک شنیده نمیدانیم! شنیده ایم که در مرکز استان مسئولان یک دانشگاه از گرفتن پرچم استکبار بر زیر دست و پا ممانعت به عمل آورده اند! و شنیده ایم که میگویند مگر ما با آمریکا سر جنگ داریم.

وی به صورت ضمنی خطاب به مسئول جهاد دانشگاهی گیلان اظهار کرد: آقای مسئول! ما نمیدانیم! شما چه فکری میکنید؟ باری دیگر با توجه به همه ی بدعهدی ها و حیله ها و مکر های دشمن در اجرای برجام به جنابتان ثابت شد که پایه و بنیان کشور آمریکا بر حیله و دروغ است؟

عبیدی تأکید کرد: ما جوانان و دانشجویان با بیاد داشتن رشادت ها و تلاش های شهدای هسته ای، از تیم مذاکره کننده ی هسته ای  از گذشته تا کنون تشکر میکنیم، از کسی که پای جانباز خود را بر روی میز مذاکرات گذاشت و بیان کرد که ما جان خویش را برای ایران اسلامی نثار می کنیم و از جنگ حراسی نداریم و تا مذاکره کنندگانی که در نرمش قهرمانانه نقش ایفا کردند تشکر می کنیم اما بدانید که ولی فقیه چراغ راه ماست و اگر کسی آنرا نداشته باشد صد درصد به بیراهه خواهد رفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تالش افزود: امروزه تمام تحلیل گران و سیاست مداران بر این سخنان رهبر انقلاب صحه میگذارند که آمریکا قابل اعتماد نیست و و این دور از مذاکرات تجربه ای را بر تجربیات ملت ایران افزود و حال انتظار داریم از دست اندرکاران قوای مقننه و مجریه که جواب درخوری به کشور نقض کننده برجام و بد عهد آمریکا بدهند.

وی ادامه داد: ما برجام را برعکس روشنفکر نما های غرب گرا  یک چماق برای کوبیدن بر سر دولت نمیدانیم و به دنبال بازی های سیاسی کشور نیستیم. ولی خواستاریم تا ببینند توهمی که در سر خود میپروراندند که مذاکره با کدخدا حلال همه مشکلات است سرابی بیش نبود و آمریکا ، همان آمریکای سال   پنجاه و هفت است و درمقابل با این کشور باید در عین عقلانیت انقلابی ماند و انقلابی رفتار کرد. ما معتقدیم که آمریکا دشمن بزرگ ایران است و باید با دشمن با دستی پر به مذاکره پرداخت نه اینکه تمام حسن نیت خود را در کل مباحث مذاکرات یکجا و با حسن نیت رفتار کرد.

عبیدی با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری بر عجله نکردن و غفلت نکردن  از ریز مباحث و  پیش قدم شدن در اجرای یکطرفه برجام موجب پیشی گرفتن طرف مقابل از مفاد قرارداد شد گفت: عده ای فقط و فقط به اجرای زود هنگام و سریع برجام به جهت تحقق وعده های انتخاباتی و خوراک داخلی و پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی فکر می کردند که این یک اشتباه بزرگ استراتژیک بود که موجب نابودی بسیاری از زیرساخت های هسته ای کشور شد.

این فعال دانشجویی با اشاره به مسئله حقوق های نجومی گفت: پس از گذشت صد و اندی روز از فرموده مقام معظم رهبری پیرامون حقوق های نجومی هنوز ما شاهد عدم جدیت دولت در این مسئله هستیم. در دورانی که ما شاهد ماه ها عدم دریافت حقوق چند صد هزار تومانی کارگران زحمتکش شرکت های چوکا و صنایع چوب اسالم هستیم چگونه این پول های کلان از گلوی مدیران نجومی پایین میرود؟! کارگرانی که عدم دریافت چند ماه حقوق باعث شده است که دخل و خرجشان با هم نخواند و زیر بار فشار های اقتصادی کمر خم کنند!

وی تأکید کرد: آقایان! در سالی که  رهبر معظم انقلاب آنرا به نام اقتصاد مقاوتی و اقدام و عمل نام گذاری کرده اند، چرخ بسیاری از کارخانه های کشور دیگر مجالی برای حرکت ندارند و کم کم دارند متوقف میشوند و وزیر محترم صنعت اعتراف داشتند که در مجموع هفت هزار واحد متوقف در شهرک های صنعتی کشور وجود دارند که میتوان با شانزده هزار میلیارد تومان تسهیلات آنها را فعال کرد آیا حق نجومی بگیران نیست که با اشد مجازات با آنها برخورد شود و پول هایی را که از بیت المال برداشته اند به خزانه دولت بازگردانند؟

عبیدی ادامه داد: آیا صرف استعفای یک مدیرکل چیزی از بیت المال را که تلف شده است را  جبران میکند؟  ولی متاسفانه  باز با تمام این اوصاف ما شاهد صداهایی از درون قوه مجریه هستیم که موجب سرخوردگی و ناراحتی مردم ایران گرده است! صدا هایی مبنی بر اینکه این حقوق ها تخلف نبوده اند و یا قوانین درستی تبیین نشده است و یا این افراد از ذخیره های انقلاب هستند! آقای وزیر!  ذخیره انقلاب جانبازان ما هستند. ذخیره انقلاب مادران و پدران شهدای ما هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تالش افزود: ذخیره انقلاب جوانان پرشور و انقلابی نسل سوم هستند که دربرابر خطر های پیش و روی انقلاب اسلامی جان خویش را فدا میکنند. ما جوانان و دانشجویان عاجزانه ، عاجزانه و عاجزانه : از قوه ی مجریه خواستار و خواهشمندیم که از مباخث درجه دوم کشور خارج شده و به مباحث مهمی ازجمله اقتصاد ، شرایط نامناسب ازدواج ، اشتغال و بیکاری جوانان بپردازند و در این چند ماه تا به پایان رسیدن دولت وقت و انرژی خود را صرف مباحث تبلیغاتی نکند!

عبیدی در پایان گفت: با وجود همه مشکلات و موضوعات داخلی و خارجی، ملت همیشه بیدار ایران اسلامی همیشه ثابت کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و همواره فتنه ۸۸ یکی از خطوط قرمز ما و نظام محسوب میشود. ما جوانان با اقتدا  به رهبر و ولی فقیه خویش فتنه سال ۸۸ را محکوم دانسته و از فتنه گران برائت میجوییم و از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستاریم  تا مواضع انقلابی  مردم ولایتمدار دیار میرزای گیلانی را در صحن علنی مجلس بیان کنند. مردمی که ۸دی ها را خلق کردند همراه فتنه را خط قرمز خود میدانند و با کسانی که بر روی این خطوط قرمز دست میگذارند به طور قاطع برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آیا ویران ساختن زیرساخت های هسته ای در قبال وعده های توخالی و روی کاغذ دشمن «اشتباه»است؟!
نامجو
احسنت به جوانان انقلابی
در حاشیه