عفاف و حجاب مسابقه‌ای در ماسال؛

برنامه‌هایی که به پای ترویج و بزرگداشت عفاف و حجاب نوشته می‌شود

برگزاری مسابقات ورزشی کاری ارزشمند است. اشکال در بیلان‌دهی چنین فعالیت‌هایی به نام ترویج و بزرگداشت عفاف و حجاب است.

برنامه‌هایی که به پای ترویج و بزرگداشت عفاف و حجاب نوشته می‌شود

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، به مناسبت هفته حجاب و عفاف انواع برنامه های مختلف در سطح شهرستان و استان برگزار گردید.

مسابقه طناب کشی دختران به مناسبت هفته عفاف و حجاب

به مناسبت هفته عفاف و حجاب مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان از برگزارسی مسابقات استانی طناب کشی در ماسال خبر داد و گفت: این دوره از رقابتها ویژه دختران برگزار شد که در این مسابقات ، حدود ۱۰۰ دختر از شهرهای مختلف گیلان حضور داشتند . در پایان این رقابتها تیم طناب کشی دختران گل نرگس عنوان قهرمانی مسابقات روز عفاف و حجاب را به خود اختصاص داد .

مسابقات والیبال بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

همچنین مسابقات والیبال بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سالن شهید شیرزای ماسال با حضور ۴ تیم برگزار شد.
در دیدار نهایی این دوره از رقابتها ، تیم والیبال دبیرستان دختران شاهد ماسال موفق شد عنوان قهرمانی رقابتهای والیبال جام عفاف و حجاب را به خود اختصاص دهد .

حجاب و عفاف مسابقه‌ای!

برگزاری مسابقات ورزشی کاری ارزشمند و ستودنی است.

اما آنچه مایه تعجب است بیلان دهی چنین فعالیت هایی به نام ترویج و بزرگداشت عفاف و حجاب است.

عفاف و حجاب فرآیندی تربیتی و پایه ای است. خوب است مسئولین شهرستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف سری بزنند به کلاس‌های قرآن کودکان و نوجوانان، هیئات و مراکز فرهنگی و وضعیت مساجد به عنوان قطب فرهنگی هر شهر.

حجاب نه با همایش درست می شود و نه با مسابقه. حقیقت آن است که کار تربیتی – لااقل در شهرستان ماسال- به عنوان زیربنای همه فضایل، به محاق رفته است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
قابل توجه اعضای محترم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان عفاف و حجاب فرآیندی تربیتی و پایه ای است......................................... وقتی در خیابانهای شهر رشت برای دقایقی منتظر کسی، و یا برای تهیه وسیله‌ای هستی نمونه‌های حجاب و عفاف را میبینی که باید دست اندرکاران به آنان هدیه بدهند از روبرو که خانمهای بدپوشش بلوز و شلواری هستند و فقط از پشت پوشش مناسب دارند و این نوع بدپوششی روز به روز در حال افزایش است که به ادارات و سازمانها هم سرایت کرده و هیچ نظارتی وجود ندارد.....................................
در حاشیه