روحانی رابین هود نیست!

سردبیر هفته نامه ی پایتخت کهن ضمن یادداشتی با حمله به احمدی نژاد نوشت: ویرانگر وطن هشت سال کشور را شخم زد، اقتصاد را نابود کرد و ایران را در لبه پرتگاه به روحانی تحویل داد!

به گزارش ۸دی، علی نظری، سردبیر هفته نامه ی پایتخت کهن ضمن یادداشت با حمله به دولت هشتم و نهم نوشت:

ویرانگر وطن هشت سال کشور را شخم زد، اقتصاد را نابود کرد و ایران را در لبه پرتگاه به روحانی تحویل داد.

در آن هنگام اصولگرایان سکوت کردند و دم برنیاوردند. کسی هم برای مردم مصیبت زده نگفت که سی سال کار و برنامه ریزی لازم است تا خرابی های به جا مانده از دولت نهم و دهم ترمیم و برطرف گردد.

یادمان نمی رود هنگامی را که رییس جمهور در آخرین روزهای مرداد ۹۲ در اولین گفتگوی تلویزیونی گفت که کشور را ویرانه تحویل گرفته است. بسیاری از تندروها این سخنان رییس جمهور را برنتافتند و روحانی را متهم به سیاه نمایی کردند.

دولت یازدهم اولین گام را برای حل چالش هسته ای با مذاکرات با شش قدرت جهانی آغاز کرد.
در سی و سه ماه گذشته دولت روحانی  در دو جبهه خارجی و داخلی با مخالفان توافق هسته ای جنگید.

متاسفانه از آنجا که تیم رسانه ای دولت ناکارامد است، هرگز نتوانسته است به مقابله با مخالفان دولت اقدام نماید.
اکنون اتاق فکر دلواپسان بخوبی توانسته است ذهنیت جامعه را به سمتی مهندسی نماید که انگار روحانی دارای قدرت مافوق بشری است و بایستی در طرفه العینی تمام بدبختی های هشت ساله را برطرف نماید!

احمدی نژاد با نفت بشکه ای ۱۴۰دلار تورم را به ۴۵ درصد رساند؛ اما روحانی با نفت بشکه ای  ۴۰ دلار باید رکود را مهار و رونق را به بازار برگرداند.

این که دلواپسان و حامیان احمدی نژاد بر طبل پرتوقعی مردم می کوبند، در راستای ایجاد یاس و ناامیدی در بین توده های مردم است تا آنها بتوانند از پرتو یاس مردم در انتخابات سال ۹۶ استفاده تبلیغاتی کنند و زمینه پیروزی پوپولیست ها فراهم گردد.

هوشیاری ملی ایجاب می کند که افکار عمومی با هنرمندی به ترفندهای دلواپسان پاسخ مقتضی را بدهند تا آنها نتوانند با افزایش توقعات مردمی، جامعه را علیه روحانی بشورانند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه