توقیف خودرو با بیش از ۴۵ میلیون خلافی در رشت

رئیس پلیس راهور استان گیلان از توقیف خودروی پراید با ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده در شهر رشت خبر داد.

توقیف خودرو با بیش از ۴۵ میلیون خلافی در رشت

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس راهور استان گیلان از توقیف خودروی پراید با ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ تیمور شهیدی مقدم در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس راهور در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با تخلفات، یک دستگاه خودروی سواری پراید را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کردند.

سرهنگ شهیدی مقدم افزود: پس از اعمال قانون این وسیله نقلیه و انجام استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور، مشخص شد این خودرو دارای ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده می باشد.

شهیدی مقدم تصریح کرد:در بررسی بعمل آمده از سامانه مشخص شد خودروی فوق دارای ۹۵ فقره تخلف ثبت شده است که بیشتر آنها تخلفاتی حادثه‌ساز از قبیل حرکات نمایشی، سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ است.

 

رئیس پلیس راهور گیلان در پایان با بیان اینکه خودروی پراید در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد:بسیاری از تخلفات دارای نمره منفی بوده و گواهینامه هایی که به۳۰ امتیاز منفی برسند مساوی با نداشتن گواهی نامه بوده و در صورت بروز تصادفات جانی و مالی، بیمه ها از پرداخت خسارت و دیه خودداری می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه