شهردار رشت باید بیشتر به مشکلات برسد/ مردم از مسئولان تدبیر می خواهند

نجفی خاطرنشان کرد: به دنبال آرامش در جامعه هستیم و باید به مردم امیدواری دهیم نه اینکه در ایام دهه فجر و انتخابات کاستی‌های جناحی و سیاسی را اعلام کنیم.

شهردار رشت باید بیشتر به مشکلات برسد/ مردم از مسئولان تدبیر می خواهند

به گزارش ۸دی به نقل از دیارباران، محمد علی نجفی در مراسم افتتاح پست برق مسکن مهر رشت، این پروژه را از مهمترین پروژه های گیلان دانست و گفت: شدت خرابی ها در حوزه برق کم نیست و مدیریت بحران در استان گیلان فعال هستند.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های برق ما فرسوده است، گفت: پسا برجام باید فرصتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.

استاندار گیلان در ادامه این مطلب تصریح کرد: علیرغم محدودیت منابع اعتباری دولت پروژه های عمرانی از سرعت خوبی برخوردار است.

نجفی با بیان اینکه شهردار رشت باید بیشتر به مشکلات برسد، گفت: شرکت تعاون مسکن باید با تدبیر عمل کند و همه شوراها و شهرداری های استان بدانند این اختیار را مردم به آن ها داده اند.

وی ادامه داد: این صندلی ها مال مدیران دولت گذشته است و الان چه زیبا با تدبیر عمل می شود و در راستای رفع کمبود های گذشته گام برداشته ایم .

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم از شما مسئولان تدبیر می خواهند، افزود: مشکلات را در جلسات محرمانه بازگوکنید وبه رسانه ها نکشید.

وی ادامه داد: افرادی هستند که در دهه فجر می خواهند در جامعه تنش ایجاد کنند و نباید به آن ها فرصت فعالیت بدهیم.

وی افزود: در روز های نخست فعالیت دولت تدبیر و امید با مشکلاتی مواجه بودیم که با تدبیر دولت در راستای رفع آن گام برداشته ایم.

استاندار گیلان با بیان اینکه برق بال اساسی و زیر بنایی کشور است، گفت: باید به تلاش فرزندان استان امیدوار باشیم و باید به آب و برق منطقه ای، مدیریت شهری و انتخاب نیرو تبریک گفت.

وی با بیان اینکه تشکیلات مهندسی برق کشور در وزارت نیرو تخصصی هستند، ادامه داد: در حوزه آب نباید کاستی ها را بزرگ نمایی کرد زیرا در آستانه انتخابات است و برخی ضعف هایی که مربوط به دوران خودشان است را برای تحقق اهداف سیاسی شان در آستانه انتخاب می خواهند بزرگ کنند و نباید این اجازه را داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه